مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

قابلیت پشتیبانی از بایننس اسمارت چین به لجر اضافه شد
قابلیت پشتیبانی از بایننس اسمارت چین به لجر اضافه شد

قابلیت پشتیبانی از بایننس اسمارت چین به لجر اضافه شد

 پشتیبانی از بایننس smart chain به لجر اضافه شد

ما در لجر به دنبال ایجاد پلتفرمی امن هستیم که به اقتصاد وب 3 قدرت می‌دهد. امروز مفتخریم که به یک نقطه عطف جدید رسیدیم چون حالا امکان پشتیبانی از یکی از برجسته ترین بلاک‌چین‌های جهان یعنی بایننس اسمارت چین برای لجر لایو فراهم شد.

با لجر لایو به بایننس اسمارت چین دسترسی پیدا کنید!

از این پس می‌توانید به صورت امن دو نوع کوین بومی BSC را مدیریت و معامله کنید: BNB، ارز بومی بایننس اسمارت چین و توکن‌های BEP20 این کار مستقیماً از طریق لجر لایو و والت سخت‌افزاری امن لجر امکان پذیر است.

چطور می‌توان توکن‌های BNB و BEP20 را در لجر لایو مدیریت کرد؟

این کار به راحتی امکان پذیر است، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. اپلیکیشن بایننس اسمارت چین را روی والت سخت‌افزاری لجر خودتان نصب کنید.
  2. پس از رفتن به تب accounts یک اکانت جدید بایننس اسمارت چین ایجاد کنید.
  3. می توانید آدرس واریز توکن‌های خودتان را احرازهویت و تأیید کنید.

چرا با لجر از بایننس اسمارت چین استفاده کنیم؟

قصد و هدف لجر فراهم کردن امکان دسترسی کامل کاربران به ارزهای دیجیتال خودشان است. کلیدهای خصوصی کاربران با والت سخت‌افزاری نانو به صورت امن حفاظت شده و ضد هک خواهند بود. می‌توانید همه دارایی‌های دیجیتال خودتان را به صورت امن و بدون ایجاد خطر برای مالکیت و کنترل کلیدهای خصوصی خودتان مدیریت کنید.

بعلاوه با اینکه اکوسیستم ارزهای دیجیتال پر از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، اکسچنج‌ها، پروتکل‌های مختلف و غیره است لجر لایو یک اپلیکیشن کاربردی و مفید شامل هر چیزیست که برای دسترسی به کهکشان سرویس‌های وب 3 به آن نیاز دارید.

بایننس اسمارت چین (BSC) چیست؟

بایننس اسمارت چین همانطور که از نامش پیداست، بلاک‌چینی است که توسط بزرگترین اکسچنج جهان از نظر حجم معاملات یعنی بایننس ساخته شده است.

در آوریل 2019، بایننس زنجیره خودش یعنی بایننس چین را راه اندازی کرد (که البته نباید آن را با بایننس اسمارت چین اشتباه گرفت) بلاک‌چینی که برای فراهم شدن امکان معاملات بسیار سریع و غیرکاستدی طراحی شده بود اما این پروتکل فاقد انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بود. به همین دلیل بود که بایننس اسمارت چین ابداع شد.

بایننس اسمارت چین در کنار بایننس چین کار می‌کند و قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی تراکنش با هزینه گس کمتر و سرعت اجرای بسیار بالا را دارد. مکانیزم اجماع این زنجیره "اثبات اعتبار" است که یک نوع خاص از اثبات سهام است اما برای یک مجموعه سهامدار کوچک طراحی شده است. بر خلاف بایننس چین، BSC قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند و سازگاری با EVM (ماشین مجازی اتریوم) را دارد.

بایننس اسمارت چین از دو نوع دارایی بومی پشتیبانی می‌کند یعنی BNB که ارز بومی آن است و توکن‌های BEP20 (که مثل ERC20 هستند اما روی بایننس اسمارت چین).

بایینس اسمارت چین را با بایننس چین اشتباه نگیرید!

بایینس اسمارت چین و بایننس چین دو پروتکل مختلف هستند. گرچه هر دوی این پروتکل‌ها در والت سخت‌افزاری لجر پشتیبانی می‌شوند اما فقط بایننس اسمارت چین در لجر لایو تحت پشتیبانی قرار دارد.

نتیجه گیری

هدف و چشم انداز آینده لجر کاملاً مشخص است: اضافه کردن سرویس‌های بیشتر برای فراهم کردن امکان دسترسی شما به امن ترین درگاه ورود به وب 3. از این جهت اضافه شدن بایننس اسمارت چین به لجر لایو نقطه عطف مهمی برای غنی سازی تجربیات کاری شما با وب 3 است.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01