مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

سوالات متداول Ledger Nanao X
سوالات متداول Ledger Nanao X

سوالات متداول Ledger Nanao X

سوالات متداول لجر نانو ایکس :

جابجایی

آیا بلوتوث در امنیت لجر نانو ایکس تاثیری دارد ؟

کلیدهای خصوصی هرگز از چیپ امنیتی خارج نخواهند شد بنابراین ارتباطات Bluetooth  کیف پول لجر نانو ایکس را هیچ گاه در معرض تهدیدات امنیتی قرار نمی دهد. و ارتباطات بلوتوثی هیچگاه حریم خصوصی و امنیتی کاربران را به مخاطره نمی اندازد. حتی اگر در مواردی بعید انتقالات بلوتوث به خطر بیافتد هکر یا مهاجم نمی تواند اصلا کلید خصوصی ولت را بدست بیاورند و یا حتی تراکنش های ولت کاربر را تایید کنند.

آیا لجر نانو ایکس با اپلیکیشن گوشی کار می کند ؟

نرم افزار Ledger Live ، نرم افزار همراه ولت سخت افزاری برای مدیریت حساب شما است. اپلیکیشن موبایل Ledger Live به کاربران اجازه می دهد تابصورت یکپارچه Ledger Nano X و ارزهای دیجیتالشان را را مدیریت کنند . لجر نانو ایکس برای استفاده در تلفن های همراهی مناسب است که سیستم عامل Android 7 به بالا یا  iOS 9 به بالا داشته باشند.

آیا اتصال بلوتوث غیرفعال می شود؟

بله، Ledger Nano X می تواند توسط کابل USB داخل پکیج نیز استفاده شود. به سادگی توسط فشردن دو دکمه همزمان وارد بخش Control Center شوید و امکان Bluetooth را غیر فعال کنید. سپس می توانید توسط کابل USB لجر نانو ایکس را به کامپیوتر متصل نمایید.

آیا می توان با Bluetooth لجر نانو ایکس را به کامپیوتر وصل کرد ؟

خیر در حال حاضر این امکان وجود ندارد ولی در آینده این قابلیت برای کامپیوتر هم اضافه خواهد شد 

ولت لجر نانو ایکس پیام Bootloader را نشان می دهد؟

 حالت Bootloader بعد از نگه داشتن 5 ثانیه دکمه نزدیک به پورت USB بوجود می آید. شما بایستی صبر کنید تا وقتی سخت افزار بصورت اتومات خاموش شود.سپس لجر را توسط فشردن دکمه کنار پورت USB  تا زمانی که لوگو Ledger نمایش داده شود نگه دارید تا لجر روشن شود (حدود دو ثانیه)

عمر باطری لجر نانو ایکس چقدر است ؟ آیا قابلیت تعویض باطری دارد ؟

ولت لجر نانو ایکس یک باطری 100 mAh دارد. این ولت چند ساعت در حالت استفاده و چند ماه در حالت خاموش باطری را نگه می دارد. باطری لجر می تواند براحتی توسط اتصال توسط کابل USB-C به USB و اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ که داخل پکیج قرار دارد شارژ شود.

آیا Ledger Nano X می تواند به تنهایی کار کند؟

لجر نانو ایکس حداقل به یک نرم افزار نیاز دارد یا نرم افزار دسکتاپ کامپیوتر (حداقل  ویندوز 8 ورژن 64 بیت / macOS 10.8 /  لینوکس 64 بیت) و یا برای گوشی های هوشمند اپلیکیشن لجر لایو (حداقل iOS 9 یا Android 7) نیاز است برای انجام : اضافه کردن اپ های ارزها - اضافه کردن اکانت ارزها -بررسی دارایی و موجودی ارزها  - مدیریت تراکنش های امن

 ظرفیت

چه تعدادی اپ می تواند بر روی سخت افزار Ledger Nano X نصب شود ؟

لجر نانو ایکس تا 100 اپ رمزارز را می تواند بصورت همزمان نصب داشته باشد. این مقدار چندین برابر ظرفیت مدیریت همزمان در برابر ولت Ledger Nano S است. اگرچه تعداد دقیق اپ هایی که بر روی لجرها قابل نصب است بستگی به حجم و اندازه آن اپ دارد.

 کدام اپ های ارزهای دیجیتال توسط Ledger Nano X پشتیبانی می شوند ؟

بصورت پیش فرض تمام اپ هایی که توسط  Ledger Nano S پشتیبانی می شوند بر روی  Ledger Nano X قابل نصب هستند. علاوه بر این تمام اپ هایی که توسط Ledger Live  پشتیبانی می شوند توسط بلوتوث نیز پشتیبانی می شوند. و SDk هایی که برای برنامه نویسان اپ های شخص ثالث  برای اضافه کردن به پشتیبانی از بلوتوث ارائه شده است.

 کدام مدل از لجر را انتخاب کنم؟

 آیا Ledger Nano X جایگزینی برای Ledger Nano S خواهد بود ؟

لجر نانو اس با توجه به قیمت جذاب آن در کنار لجر نانو ایکس در دسترس خواهد بود. هر دو مدل طرفدارهای خودشان را دارند و هر دو به انواع مختلفی از کاربران خدمات می دهند. یک شخصی مثلا می تواند از Ledger Nano X برای بیرون از خانه یا محل کارش استفاده کند و مدل Ledger Nano S را درخانه استفاده کند و یا شخصی دیگر از یک مدل جهت بکاپ گرفتن از لجر دیگر استفاده نماید. در هر صورت Ledger Nano S بصورت کامل در آینده توسط شرکت لجر پشتیبانی و بروزرسانی خواهد شد.

 آیا ولت Ledger Nano X قوی تر و بهتر از Ledger Nano S است ؟

چیپ امنیتی داخل لجر نانو ایکس ST33 قوی تر از مدل چیپ داخل لجر نانو اس ST31 است. Ledger Nano X مقداری واکنش گرایی بیشتری نسبت به مدل Ledger Nano S دارد و همچنین عملکرد بهتری نیز نسبت به مدل S دارد.

آیا می توان از Ledger Nano X برای مدیریت دارایی های ارزهای دیجیتال موجود در Ledger Nano S استفاده کرد؟

بله با استفاده از بازیابی 24 عبارت بازیابی Ledger Nano S بر روی ولت Ledger Nano X می توان همان دسترسی به دارایی های ارزهای دیجیتال داشت. مثلا لجر نانو ایکس می تواند در بیرون از خانه یا محل کار استفاده شود و لجر نانو اس را درمنزل با همان مدیریت دارایی ارزهای رمزنگاری شده استفاده کرد

 آیا معماری و ساخت Ledger Nano X با Ledger Nano S متفاوت است ؟

معماری Ledger Nano X به لطف تراشه امنیتی ST33  ، تکامل یافته تر از  Ledger Nano S است. این تراشه امن علاوه بر داشتن حافظه بیشتر ، مستقیماً به صفحه نمایش و دکمه ها متصل شده و تبدیل به معماری سخت افزاری بهتری در این مدل می شود.

سوالات فنی

اندازه صفحه نمایش چقدر است ؟

نمایشگر Ledger Nano X دوبرابر پیکسل بیشتر از Ledger Nano S دارد یعنی بجای  رزولوشن128x32 دارای رزولوشن 128x64 است. نمایشگر بزرگتر به بررسی جزئیات تراکنش ها و نمایش بهتر آدرس های ولت نمایش داده شده بر روی سخت افزار بسیار کمک خواهد کرد.

حداقل امکانات برای استفاده از Ledger Nano X چیست ؟

لجرنانو ایکس برای اتصال کابل USB C به پورت USB کامپیوتر نیاز دارد. از هر درگاه کجهز به USB می توان برای شارژ آن استفاده کرد. این دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ (حداقل ویندوز 8 ورژن 64بیت  ، macOS 10.8 یا  لینوکس 64 بیتی) یا تلفن هوشمند (حداقل iOS 9 یا Android 7) نیاز دارد.

 آیا Ledger Nano X ضد آب است؟

ولت لجر نانو ایکس دارای درجه بندی ضد آب بودن نیست. دستگاهی که با مایعات در تماس بوده باشد باید بلافاصله خاموش شود و قبل از استفاده مجدد از آن ، کاملاً خشک شود.

ولت  Ledger Nano X از چه نسخه بلوتوثی استفاده می کند؟
بلوتوث ورژن 5.0.

دمای استاندارد برای عملکرد Ledger Nano X چقدر است؟
بین 0 تا 40 درجه سانتیگراد (32-104 درجه فارنهایت).

آیا Ledger Nano X با نسخه دسک تاپ Ledger Live سازگار است؟
بله ، به سادگی Ledger Nano X را با کابل USB موجود در بسته بندی لجر به کامپیوتر متصل کنید. سازگاری دسکتاپ با بلوتوث لجر هنوز در دسترس نیست اما در حال آماده سازی است.

آیا می توان Ledger Nano X را با استفاده از اپلیکیشن موبایل بروزرسانی کرد؟
بله ، اپ موبایل Ledger Live دارای یک سیستم مدیریت عملکردی است. نصب اپ های رمزارزها بر روی تلفن همراه هوشمند شما انجام می شود. ولی ویژگی بروزرسانی و آپدیت فریمور لجر هنوز بر روی گوشی فعال نیست.

 گواهینامه امنیتی برای Ledger Nano X چیست؟
تراشه Secure Element ولت لجر دارای گواهینامه امنیتی CC EAL5+ است.

برای کاربران پیشرفته
شما می توانید به JTAG تراشه نا امن در Ledger Nano X دسترسی پیدا کنید ، این به شما امکان می دهد تا فریمور لود شده را تأیید کنید. لطفاً توجه داشته باشید که پس از هر راه اندازی برنامه تایید شده ، کانال JTAG به طور دائم بسته می شود و نمی تواند مجدداً بازگشایی شود.

 دارندگان Ledger Nano S یا Ledger Blue

آیا Ledger Nano S یا Ledger Blue با اپلیکیشن موبایل Ledger Live همخوانی دارند ؟

کاربران اندرویدی می توانند از کابل On-The-Go یا همان OTG برای اتصال Ledger Nano S یا Ledger Blue خود به تلفن هوشمند اندروید خود استفاده کنند. این قابلیت در آینده به عنوان بروزرسانی نرم افزار به برنامه موبایل Ledger Live اضافه می شود. کاربران آیفون به دلیل محدودیت درگاه لایتنینگ آیفون ، این دسترسی را ندارند. آنها می توانند Ledger Nano X را تهیه کنند تا بتوانند معاملات بهتری را انجام دهند.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01