مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

آموزش استیکینگ اتریوم ETH در لجرلایو با لیدو Lido
آموزش استیکینگ اتریوم ETH در لجرلایو با لیدو Lido

آموزش استیکینگ اتریوم ETH در لجرلایو با لیدو Lido

آموزش  قدم به قدم استیکینگ اتریوم ETH در لجرلایو با لیدو Lido

نکته: سرویس استیکینگ اتریوم توسط لیدو انجام می‌شود. در صورت روبرو شدن با هر مشکلی لطفاً با لیدو تماس بگیرید.

پس از فراهم شدن امکان استیکینگ پولکادات، تزوس، الگورند، کازماس و ترون حالا می‌توانید در امنیت کامل مستقیماً اتر را از طریق لجر و با همکاری لیدو به اشتراک بگذارید. لیدو در اپ کاتالوگ لجر لایو هم موجود است.

کمک به ایمن سازی شبکه اتریوم از طریق لجر

گروگذاشتن بعضی از کوین‌های دارای مکانیزم اثبات سهام مثل پولکادات و تزوس از طریق لجر امکان پذیر بود. اما حالا به یک نقطه عطف جدید رسیدیم چون حالا می‌توانید با گرو گذاشتن اتریوم مستقیماً از طریق اینترفیس لجر لایو یک درآمد ثابت داشته باشید.

اما استیکینگ دقیقاً به چه معناست؟

توضیح استیکینگ کاملاً ساده است. کاربرد ارزهای دیجیتال فقط خرید و فروش نیست. بلکه می‌توانید با کمک به ایمن سازی شبکه برای خودتان یک درآمد ثابت ایجاد کنید.

استیکینگ یعنی مشارکت در فرایند اعتبارسنجی تراکنش‌ها در یک بلاک‌چین اثبات سهامی. هر شخصی که حداقل موجودی لازم برای یک ارز دیجیتال خاص را داشته باشد می‌تواند در فرایند اعتبارسنجی تراکنش‌ها مشارکت کرده و پاداش استیکینگ به دست آورد.

مشارکت در فرایند انتقال اتریوم به نسخه دوم

حالا با لجر فرصت شرکت در فرایند انتقال به اتریوم 2 را دارید. افزایش اخیر کاربردهای DeFi باعث ایجاد تراکم در شبکه و اوج گرفتن کارمزدها شده است. به همین دلیل اتریوم در حال انتقال از سیستم اثبات کار به اثبات سهام است تا امنیت و مقیاس پذیری شبکه بیشتر شود.

این تغییر باعث می‌شود که یک جامعه کاربری مشتاق به استیکینگ ایجاد شود. با استیکینگ یا گروگذاشتن اتر شما در امنیت شبکه نقش خواهید داشت و در ازای انجام این کار پاداش خواهید گرفت.

روانتر شدن استیکینگ با وجود لیدو

استیکینگ اتریوم 2 نسبتاً غیرقابل دسترس و غیرنقد شونده است. اعتبارسنج‌ها باید 32 اتر گروگذاری کنند و آنها را قفل کنند تا زمانی که قابلیت انتقال وجه و قراردادهای هوشمند در این پروتکل پیاده سازی شوند. اما این مبلغ اتر هزینه کمی ندارد.

خوشبختانه لیدو به نقد شدن و روان شدن فرایند استیکینگ کمک می‌کند. با استکینگ اتر به کمک لیدو نیازی نیست که حتماً 32 اتر داشته باشید. لیدو به کاربران امکان می‌دهد با هر مقدار اتری در شبکه مشارکت کنند. به این ترتیب نیازی نیست که از یک زیرساخت پیچیده نگهداری کنید و در عین حال می‌توانید نقدینگی اتر خودتان را حفظ کنید.

در واقع برای هر اتری که از طریق لیدو استیک می‌کنید، stETH دریافت می‌کنید. می‌توان این کوین‌ها را مبادله، خرید یا فروش کرده یا با استفاده از سرویس‌هایی مثل Paraswap گروگذاری کنید.

کارمزدها و پاداش‌های اتریوم: هر آنچه نیاز است بدانید

درصد بازده گروگذاری اتر بستگی به کل اتر استیک شده در شبکه دارد. افزایش تعداد کل اترهای استیک شده منجر به کاهش APR (بازده سالیانه) می‌شود. اگر حجم کل موجودی اتر استیک شده کم باشد، در این صورت پاداش‌ها بیشتر می‌شود و حداکثر بازده سالیانه به 18.10 درصد می‌رسد.

برای پیگیری نرخ استیکینگ اتر می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

در رابطه با کارمزدها لیدو یک کارمزد 10 درصد روی پاداش‌های کاربران اعمال می‌کند. این کارمزد بین گردانندگان نودها، DAO و یک صندوق بیمه تقسیم می‌شود. ممکن است این مبلغ توسط DAO و برای اجرای یک رأی موفق تغییر کند.

چرا اتر را با لیدو و با استفاده از لجر استیک کنیم؟

  • اولاً لجر امن ترین روش برای استیک کردن اتر است. کلیدهای خصوصی شما در والت سخت‌افزاری نانوی شما باقی می‌مانند و احتمال هک آنها از بین می‌رود. همه تراکنش‌ها با استفاده از والت سخت‌افزاری و امنیت آن تأیید می‌شوند.
  • دوماً لجر لایو یک اپلیکیشن کاربردی است که با وجود آن می‌توانید به کهکشانی از سرویس‌های وب 3 دسترسی پیدا کنید. مثلاً می‌توانید اتر را با لیدو استیک کنید اما همزمان امکان خرید یا مبادله اتریوم، بیت‌کوین و خیلی از کوین‌های دیگر را خواهید داشت که همه این کارها از طریق یک اپلیکیشن واحد انجام می‌شوند.
  • سوماً استفاده از رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار راحت است. برای استیک کردن اتر کافیست مراحل زیر را طی کنید:
  1. به اپلیکیشن لجر لایو بروید

حتماً اپلیکیشن اتریوم نانو را روی دستگاه نصب کنید (اگر نصب نشده به بخش منیجر بروید) و یک اکانت اتریوم بسازید. اگر هنوز اتر ندارید، می‌توانید مستقیماً از طریق تب buy لجر لایو خرید انجام دهید.

  1. به تب Discover در لجر لایو رفته و لیدو را انتخاب کنید

این تب بخش جدید Catalog در لجر لایو را نشان می‌دهد که همه اپلیکیشن‌های موجود و آنهایی که به زودی تحت پشتیبانی قرار می‌گیرند را مشخص می‌کنند. در واقع ما یک درگاه برای سرویس‌های مختلف ایجاد کردیم. خود ما این سرویس‌ها را مدیریت نمی‌کنیم بلکه فقط یک روش امن جهت دسترسی به آنها در اختیار شما قرار دادیم.

پس از اتصال به حساب اتریوم باید موجودی اتر خودتان را مستقیماً در اینترفیس لیدو ببینید.

  1. وارد کردن مبلغ اتری که قرار است گروگذاری شود

پس از وارد کردن مبلغ مورد نظر روی دکمه Submit کلیک کنید. دقت داشته باشید که می‌توانید کارمزد تراکنش، موجودی stETH و نرخ بازده سالیانه را قبل از تأیید مشاهده کنید.

  1. تأیید اجرای تراکنش

حالا می‌توانید جزئیات تراکنش را در والت سخت‌افزاری نانو با استفاده از اپلیکیشن LIDO تأیید کنید. پس از تأیید، والت شما حالا حاوی اتر استیک شده – stETH – خواهد بود. این موجودی stETH شما هر روز بروزرسانی می‌شود تا پاداش دریافت شده را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

ما با فراهم کردن امکان دسترسی به کوین‌ها، توکن‌ها، NFTها و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز از طریق لجر لایو دنیای کریپتو را در اختیار کاربران بیشتری قرار دادیم. اضافه شدن سرویس‌های لیدو یک نقطه عطف جدید و یک گام رو به جلو برای تبدیل شدن لجر به دروازه ورود به کهکشان وب 3 است.

بدون شک ترکیب لیدو و لجر کار شما را امن تر و راحت تر می‌کند.

 

 

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01