مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

امنیت خود را با یک لجر پشتیبان افزایش دهید
امنیت خود را با یک لجر پشتیبان افزایش دهید

امنیت خود را با یک لجر پشتیبان افزایش دهید

شما می توانید امنیت خود را با یک دستگاه پشتیبان افزایش دهید

نكات کلیدی

​​​​​​با داشتن کیف پول دوم می‌توانید:

امنیت خود را در صورت سرقت، از دست دادن یا آسیب دیدن دستگاه اول، افزایش دهید.
دستگاه دوم خود را برای دسترسی و انتقال دادن كوین ها در اختیار دارید در حالی كه دستگاه دوم خود را در منزل امن نگاه داشته اید، به دستگاه خود دسترسی سریع داشته باشید.
از هر دستگاه برای منظور خاصی استفاده کنید: برای مثال از هر کیف پول برای مجموعه ای از كوین های خاص استفاده کنید.
داشتن کیف پول سخت‌افزاری یک راه عالی برای تضمین امنیت دارایی Crypto شماست.

به همین ترتیب، این کار ​​​​​ریسک از دست دادن برگه بازیابی را كاهش داده یا شاید بخواهید یک حساب رمزارز را با یکی از خویشاوندان خود، به اشتراک بگذارید.

دلایل متعددی برای داشتن بالقوه یا خواستن کیف پول دوم وجود دارد که بر اساس آن، شما از كیف پول بکاپ یا پشتیبان استفاده می‌کنید اگر دستگاه با ارزش خود را از دست دهید، چه می كنید؟ البته، شما همیشه می‌توانید آن را با استفاده از عبارت بازیابی ۲۴ كلمه ای خود احیا کنید، اما اگر این عبارت را گم كرده یا آن را نادرست وارد کرده باشید، چه می‌شود یک پشتیبان می‌تواند لایه دیگری از امنیت را برای شما ایجاد کند. حتی برای انعطاف‌پذیری، دلایل متعددی برای خواستن یک دستگاه پشتیبان وجود دارد. در مطلب زیر، ما برخی از کاربردهای احتمالی دستگاه پشتیبان را ذكر خواهیم کرد.

گم شدن یا خراب شدن

​​​​​​وقتی دستگاه خود را گم می كنید و یا خراب شده باشد، داشتن یک دستگاه پشتیبان به شما این امکان را می‌دهد که همچنان به دارایی Crypto خود دسترسی داشته باشید.

در صورت سرقت، توصیه می‌شود که به سرعت دارایی‌های crypto را جابجا کنید تا کسی نتواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند با استفاده از دستگاه پشتیبان، شما قادر خواهید بود که به دارایی های خود دسترسی سریع داشته و در صورت نیاز، دارایی‌های crypto را جابجا کنید. پس از این، می‌توانید کیف پول خود را دوباره راه‌اندازی کنید تا دوباره از آن استفاده نمایید.​

اگر یک کیف پول Ledger دارید، از پیش یک نوع پشتیبان دارید: عبارت بازیابی ۲۴ کلمه ای با این حال، این پشتیبان (عبارت بازیابی) نیز می‌تواند گم یا نابود شود. در بدترین حالت، سیل یا آتش‌سوزی می‌تواند برگه بازیابی شما را از میان بردارد مانند یک دستگاه Ledger، یک برگه بازیابی نیز می‌تواند از بین برود.

داشتن یک دستگاه پشتیبان که در یک مکان متفاوت نگهداری می‌شود، این تهدید را کاهش می‌دهد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد " چرا Ledger را انتخاب كنیم؟"

دسترسی سریع

​​​​​​​​دو نمونه كاربرد مختلف برای نیاز داشتن به دسترسی سریع وجود دارد یکی راحتی است، در حالی که كاربرد دیگر امنیت دارایی‌های crypto شما را مدنظر قرار می دهد.

بسیاری از کاربران ما قبلا به سهولت استفاده از Ledger Nano X پی برده اند این دستگاه، دسترسی آسان به دارایی رمزنگاری شما از طریق یک گوشی هوشمند در هر زمانی را فراهم می‌کند. با داشتن دو دستگاه، می توانید یكی از دستگاه ها را همیشه همراه خود داشته باشید. Ledger Nano S را می توان برای استفاده خانگی و یا در یک مکان امن نگهداری کرد.

چند منظوره

​​​​​​با دو کیف پول سخت‌افزاری می‌توانید کاربردهای شخصی داشته باشید. به این معنا كه از هز دستگاه برای منظور یا منظورهای خاصی استفاده نمایید.

​​​​​​​​اولین Ledger Nano S یا Ledger Nano X، می‌تواند برای برخی از دارایی های Crypto استفاده شود، در حالی که دستگاه دوم شما می‌تواند برای برنامه‌های کاربردی جانبی، مانند برنامه های مدیریت كلمه عبور مانند Hello, Recovery Check و U2F استفاده شود.

یا شاید بخواهید از دستگاه دوم برای دیگر دارایی های Crypto استفاده کنید. پس بسته به دارایی ای که می‌خواهید از آن استفاده کنید، یک دستگاه خاص دارید. ​

موردی دیگر که ما اغلب می‌بینیم، اشتراك یک حساب میان دو نفر است بدین ترتیب، هر دو می‌توانند دستگاه خود را داشته و به دارایی‌های crypto موردنظر خود، دسترسی داشته باشند. برای مثال، این امر می‌تواند برای خانواده‌ها جالب باشد.

ارتقا به Ledger Nano X

​​​​​​​​با راه‌اندازی Ledger Nano X، بسیاری از کاربران Nano S آن را برای استفاده از قابلیت‌های موبایل و افزایش مدیریت رمزارزها، خریداری کرده‌اند همچنین، امکان استفاده از دستگاه جدید برای حساب‌های قدیمی وجود دارد، بنابراین می توانید دارایی Crypto خود را از طریق گوشی‌های هوشمند، مدیریت نمایید. در این مورد، Ledger Nano S شما می‌تواند به عنوان پشتیبان Ledger Nano X مورد استفاده قرار گیرد.

چطور میتوانم از یك دستگاه بكاپ یا پشتیبان تهیه كنم؟

​​​​​​​به منظور ایجاد پشتیبان برای اولین دستگاه خود، باید از عبارت بازیابی ۲۴ کلمه‌ای که هنگام راه اندازی آن دریافت کرده‌اید، استفاده کنید سپس می‌توانید عبارت بازیابی ۲۴ کلمه ای را در دستگاه دوم خود وارد کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده دستورالعمل گام‌به‌گام برای ایجاد پشتیبان، این مقاله را مطالعه نمایید.

Restore from Recovery Phrase

 

این مطلب مفید را از دست ندهید " مدل امنیتی كیف پول سخت افزاری بی سیم "

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01