مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

نامه‌ای از رهبران Ledge​r
نامه‌ای از رهبران Ledge​r

نامه‌ای از رهبران Ledge​r

نامه ای از Eric​

زمانی که Ledger را در سال ۲۰۱۴ به همراه هفت موسس دیگر شروع کردم، هرگز نمی‌توانستم مسیر رشد فوق‌العاده‌ای را که طی چند سال گذشته داشته‌ایم را تصور کنم. سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دیوانه وار بودند و ما را مجبور کرده‌است که شركت را با سرعت بیشتری توسعه دهیم.

Pascal Gauthier، سرمایه‌گذار و عضو هیات‌مدیره، به عنوان رئیس كل به ما پیوست و به ساخت سازمانی مناسب برای مواجهه با چالش‌های بی شمار کمک شایانی نمود​.

با چالش روزافزون مدیریت چنین شرکت پیچیده ای كه دارای واحدهای کسب‌وکار مختلف و ۱۸۰ همكار در پنج سایت مختلف است، من به این درک رسیده‌ام که تمام وقت خود را صرف امور اجرایی روزمره كردم و این مسئله به قیمت از دست دادن فرصت برای تفكر سطح بالای استراتژیك تمام شد بازار رمزارزها به طور مداوم چرخه‌های تغییرات شدید را تجربه می كند و توانایی پیش‌بینی حرکات درست و مناسب، ابزاری برای موفقیت Ledger است.

بنابراین، با حمایت هیات مدیره، تصمیم گرفتم که به عنوان رئیس اجرایی به سوی یک نقش جدید حرکت کنم در این نقش، من قادر به تمرکز صحیح بر روی استراتژی و چشم‌انداز سازمان خواهم بود، در حالی که نظارت قانون گذاران و توسعه دولت، مشاركت ها، مشتریان، روابط تجاری گسترده تر و تكنولوژی را نیز بر عهده خواهم داشت. به تعامل با انجمن های رمزارزها و مشتریان ادامه خواهم داد و به Ledger کمک خواهم کرد تا ماموریت خود برای تامین امنیت تمامی انواع دارایی‌های دیجیتال حیاتی را انجام دهد​.

از این روز Pascal به عنوان مدیر عامل جدید، مسئول اجرای استراتژی و تحویل محصولات ما، منسوب می‌شود با ظرفیت تازه ای كه سمت مدیر اجرایی برای من به همراه دارد، هر کاری را که بتوانم انجام می‌دهم تا به او کمک کنم تا در ماموریت خود موفق شود.

Eric Larchevequ​e

رئیس اجرایی و موسس

نامه ای از Pasca​l

با رشد، تكامل و بلوغ صنعت رمزارزها، شرکت ما نیز باید رشد و تكامل یابد به همین دلیل است که من واقعا مفتخرم که مدیر عامل دفتر معین بشوم.به همین دلیل بسیار مفتخرم كه سمت CEO در Ledger را داشته باشم.

Ledger، اعتبار خود را به عنوان یکی از راه‌حل‌های امنیتی پیشرو در حوزه رمزارزها، از طریق کیف پول سخت‌افزاری اش تحکیم كرده است و ما معتقدیم که Ledger Nano X به عنوان بهترین گزینه برای مصرف کنندگان در سراسر جهان میراث ما را ادامه خواهد داد​.

ما نیازهای مشتریان فعلی مان را در نظر گرفته و نیز به آنچه که محصولات باید برای همسویی با صنعت باشند، توجه كرده این. به همین دلیل است که ما Vault Ledger را به عنوان یک راه‌حل سازمانی برای سرمایه گذاران نهادی و شركتی خود، ایجاد کردیم​.

تمركز بر نیازهای مشتریان، صرف نظر از اینكه اشخاص حقیقی باشند یا حقوقی و با هر مقیاسی، كلید موفقیت Ledger خواهد بود Ledger از زمانی که اینجا بوده‌ام، رهر سال رشد داشته است و این یک مزیت مهم -و البته یک چالش باور نکردنی- برای کمک به رشد این شرکت در مسیری است كه تا كنون پیموده است. و حالا به عنوان CEO و با Eric به عنوان رئیس اجرایی هیات مدیره، من تمام توجه و انرژی خود را بر روی رشد یک شرکت تکنولوژی شگفت‌انگیز در هر دو بعد خرده‌فروشی و کسب‌وکار متمرکز می‌کنم​.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01