مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

Legacy Trust و Ledger Vault
Legacy Trust و Ledger Vault

Legacy Trust و Ledger Vault

معرفی نخستین راهكار حفاظت دارایی های دیجیتالی در سطح شركتی در دنیا

7شرکت تراست دولتی Legacy Trust  دارای مجوز از هنگ كنگ و  Ledger، شركت جهانی پیشرو در ارائه راه‌حل‌های امنیتی و زیرساخت برای برنامه‌های كاربردی رمزارزها و بلاكچین، با همكاری یكدیگر نخستین راهكار حفاظت دارایی در سطح شركتی را معرفی نموده اند​.

" ترکیب فنی Ledger در نگهداری از دارایی‌های دیجیتال با قابلیت نظارتی Trust، یک راه‌حل کامل و دائمی برای مساله حفاظت در فضای دارایی های دیجیتال فراهم می‌کند که تا کنون وجود نداشته است.​"

Vincent Chok، مدیر عامل "Legacy Trust" که خدمات حفاظت را برای بازارهای معاملاتی، OTC و سایر صندوق های سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند​.

با استفاده از Ledger Vault، یک ابزار مدیریت کیف پول دارای چند اعتبارسنجی برای دارایی‌های دیجیتال، Legacy Trust در حال حاضر می‌تواند به طور ایمن و موثر از دارایی‌های دیجیتال اصلی مانند بیت كوین محافظت كرده و با مزایای افزوده امنیت سخت‌افزاری، خدمات خود را بهبود ببخشد این کار همچنین به Legacy Trust این امكان را می دهد تا ارائه پیشنهاد حفاظت از توكن های ERC-20 را آغاز نماید.

" ذخیره‌سازی امن سرمایه‌های بزرگ دارایی دیجیتال پیچیده است و موسسات به دنبال راه‌حل‌های ذخیره‌سازی امن، جامع و یکپارچه هستند Legacy Trust با بهره گیری از راه‌حل Ledger Vault، تضمین خواهد کرد که سرمایه گذاران کنترل کامل و آرامش فکری داشته باشند که دارایی‌های آن‌ها ایمن است، در حالی که راحتی را فدای امنیت نیز نمی‌کنند."

Demetrios Skalkotos، رئیس جهانی Ledger Vault اعتماد سرمایه گذاران به قابلیت كسب و كارهای مبتنی بر رمزارز در حفاظت از دارایی های آن ها همیشه كم است؛ زیرا موارد بسیار مهمی از خلأهای امنیتی و سو مدیریت دارایی‌ها از جمله رسوایی QuadrigaCX، مشاهده شده است. این راه‌حل قصد دارد عصر جدیدی از ثبات و اعتماد را با اجازه دادن به تبادل دارایی دیجیتالی، صندوق ها و دفاتر OTC را ایجاد كند تا یک متولی واجد شرایط مستقل بدون تاثیرگذاری بر جنبه های فنی و عملیاتی، منسوب شود​.

Ledger Vault، یک پلتفرم شركتی برای تکنولوژی زیرساخت است كه امنیت و اعتمادی كه مصرف کنندگانمحصولی همچون  كیف پول های سخت افزاری Ledger داشتند را افزایش داده است؛ این مهم از طریق طراحی راهكارهای تركیبی و منطبق  با نیازهای مشتریان سازمانی و شركتی میسر شده‌است.

با قوانین چند اعتبارسنجی Vault Ledger، محافظ دارایی ها توانایی ایجاد، اجازه و پخش تراکنش ها به زنجیر را در عرض چند ثانیه بدون نیاز به حضور هم زمان شرکت کنندگان در یک اتاق دارد​.

Legacy Trust که در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد، قبل از تبدیل شدن به یک ارائه کننده خدمات حفاظت دارایی‌های دیجیتال، در ابتدا به عنوان یک صندوق بازنشستگی سنتی و امین خانوادگی تاسیس شده بود Chok گفت: " این تحول خدمات حفاظت دارایی دیجیتال، گامی بزرگ به سوی هدف ما برای کمک به افزایش چشمگیر جریان پول نهادی به دارایی‌های دیجیتال و کمک به هدفمند كردن جریان برای دستیابی به بهترین توازن بین فرصت و ریسک است."

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01