مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

چرا اپلیکیشن ولت Tangem نوتیفیکیشن ندارد؟

خیلی از کاربران سوال می‌پرسند که چرا هنگام دریافت ارز در والت Tangem ، نوتیفیکیشنی دریافت نمی‌کنیم؟ چرا پس از تکمیل شدن تراکنش سواپ، اطلاع رسانی نمی‌شود؟ آیا قابلیت ارسال اعلان در اپلیکیشن تنجم دچار مشکل شده؟ چطور می‌توانیم اعلان‌های مربوط به تغییر پورتفولیو را در والت تنجم فعال کنیم؟

پاسخ این است که اپلیکیشن Tangem هیچ نوتیفیکیشنی ارسال نمی‌کند چون داده‌های کاربران را جمع‌آوری نمی‌کند.

تصمیم Tangem برای عدم ارسال اعلان، ریشه در تعهد این اپلیکیشن به حفاظت از امنیت و حریم خصوصی کاربران دارد. بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه که برای چنین کارهایی اعلان ارسال می‌کنند، تنجم یک رویکرد حریم خصوصی محور دارد و هیچ داده غیرضروری را جمع‌آوری نمی‌کند. دلایل و منطق پشت این تصمیم گیری عبارتند از:

به حداقل رساندن داده‌ها: Tangem با اجتناب از جمع‌آوری داده‌های کاربران از جمله اطلاعات تراکنش‌ها و اطلاعات شخصی، ریسک دسترسی غیرمجاز و رخنه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد.

ناشناس ماندن کاربران: والت Tangem با خودداری از جمع‌آوری داده‌های هویتی که امکان استفاده از آنها برای پیگیری تراکنش‌ها یا انتساب آنها به افرادی خاص وجود دارد، فلسفه امنیت و حریم خصوصی بلاک چین را حفظ می‌کند.

ارتقای امنیت: عدم ارسال نوتیفیکشن به مقابله با ریسک‌های امنیتی بالقوه ناشی از ارسال اطلاعات حساس کمک می‌کند. عدم مبادله داده‌ها برای ارسال اعلان، منجر به شکل گیری یک محیط امن‌تر برای کاربران می‌شود.

تمرکز بر قابلیت‌های اصلی: والت Tangem متمرکز بر قابلیت و عملکرد اصلی – ایجاد یک محیط کاربر پسند و امن برای مدیریت ارزهای دیجیتال – است.

تنجم هیچ اعلانی ارسال نمی‌کند چون برای امنیت و حریم خصوصی کاربران ارزش قائل است. عدم جمع‌آوری داده‌های کاربران، به تشکیل پلتفرمی امن و قابل اطمینان برای حفاظت از ارزهای دیجیتال و استفاده از آنها کمک می‌کند.

تنجم برای تأیید سفارش و پیگیری یکسری اعلان ایمیلی ارسال می‌کند.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، جردن، نبش خیابان صانعی، برج امیرپرویز ، طبقه 6
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن


image01