مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

چگونه در ولت Tangem ارز دیجیتال بخریم؟

تنجم امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را فراهم نمی‌کند اما قابلیت خرید در سرویس‌های شخص ثالث منتخب تنجم وجود دارد. معمولاً این ارایه دهندگان شخص ثالث برای رعایت مقررات AML/KYC اطلاعات حساس و شخصی را از کاربران دریافت می‌کنند.

دکمه Buy در والت تنجم شما را برای خرید ارزهای دیجیتال و دریافت مستقیم آنها در حساب خودتان به یک سرویس ادغام شده هدایت می‌کند.

این قابلیت به لطف وجود سرویس Mercuryo فراهم شده که امکان معامله مستقیم را با روش پرداخت دلخواه فراهم می‌کند. کاربران تنجم می‌توانند با استفاده از اپل پی، گوگل پی، کارت‌های ویزا یا دبیت کارت بیت کوین و ده‌ها ارز دیجیتال مختلف دیگر را بخرند.

می‌توانید فهرست روش‌های پرداخت و مناطق تحت پشتیبانی را در لینک‌های مربوطه مشاهده کنید. بعلاوه، Mercuryo از چند ارز فیات مختلف پشتیبانی می‌کند که می‌توانید فهرست همه ارزهای پشتیبانی شده در حال حاضر را در این مطلب مشاهده کنید.

استفاده از دکمه Buy در والت تنجم

اپلیکیشن تنجم را باز کنید.

توکنی را قرار است بخرید انتخاب کنید مثل USDT.

روی Buy ضربه بزنید.

پس از طی کردن این مراحل به یک درگاه امن تحت مدیریت Mercuryo هدایت می‌شوید. برای نهایی شدن تراکنش، دستورالعمل‌های نمایش داده شده را دنبال کنید. دقت داشته باشید که ممکن است بر اساس مبلغی که قرار است بخرید الزامات KYC (احرازهویت) متفاوت باشند اما به احتمال زیاد باید مراحل KYC را طی کنید.

پس از طی کردن فرایند KYC یا ورود به حساب موجود، می‌توانید برای پرداخت از روش دلخواه استفاده کنید.

اول از همه، ارز فیات مورد استفاده و مبلغ پرداخت را انتخاب کنید.

بعد از آن، بررسی کنید که ارز درست انتخاب شده باشد. یا اینکه می‌توانید مقدار ارز دیجیتال مورد نظر برای خرید را انتخاب کنید تا مشخص شود که چقدر باید ارز فیات پرداخت کنید.

پس از مشخص کردن مبلغ خرید، روی Buy کلیک کنید.

حالا روش پرداخت را انتخاب کنید.

برای دبیت کارت یا کارت اعتباری باید آدرس ایمیل را وارد کرده، آن را تأیید کرده و نام خودتان را وارد کنید.

روی Pay $XXX.XX کلیک کنید.

پس از دریافت شدن مبلغ پرداختی، ارز دیجیتال مربوطه به صورت مستقیم به آدرس والت تنجم شما واریز می‌شود. شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت اطمینان حاصل می‌کند که ارز دیجیتال شما به موقع پرداخت شود اما گاهی اوقات ممکن است این فرایند چند سال زمان ببرد. بهتر است که هر از گاهی والت خودتان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مبلغ درست به والت تنجم شما واریز شده باشد.

KYC چیست؟

KYC مخفف know your customer به معنای مشتریان خودتان را بشناسید یک الزام قانونی برای مؤسسات مالی است که با هدف مقابله با پولشویی طراحی شده است. در این سیستم، کاربران باید برای اجرای اولین تراکنش اطلاعاتی مثل شماره تلفن، کارت شناسایی و گاهی اوقات یک سلفی را وارد کنند. پس از تکمیل ورود این اطلاعات، می‌توانید استفاده از اکسچنج را شروع کنید.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، جردن، نبش خیابان صانعی، برج امیرپرویز ، طبقه 6
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن


image01