مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

آشنایی با ویژگی‌های قابل تنظیم لجر استکس (Ledger Stax)

نکات کلیدی

  • لجر استکس یک والت سخت‌افزاری نسل جدید است که در نوع خود، اولین محسوب می‌شود.
  • با استفاده از صفحه لمسی منحنی شکل E Ink® لجر استکس، می‌توانید صفحه قفل را شخصی‌سازی کنید و نام و تصویر دلخواه را روی این دستگاه نمایش دهید؛ حتی وقتی دستگاه در حالت استندبای قرار داشته باشد.
  • در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چرا لجر استکس قابل شخصی‌سازی است و چطور می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.

لجر استکس، اولین والت سخت‌افزاری از نسل جدید دستگاه‌های لجر است. این دستگاه که توسط تونی فادل پدرخوانده آیپد طراحی شده، تجربیات کاربران را برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال به میزان زیادی ارتقاء داده است.

لجر استکس دارای اولین نمایشگر TF ارگانیک است که تحت دمای 100 درجه سانتیگراد ساخته شده و علاوه بر آن، مجهز به اولین نمایشگر لمسی کاملاً امن [مجهز به تراشه عنصر امن] و اولین نمایشگر لمسی E Ink® منحنی شکل است که تا به امروزه تولید شده است.

نمایشگر E Ink® نقش چشمگیری در قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی لجر استکس دارد و این امکان را فراهم کرده که این دستگاه حتی در حالت استندبای هم صفحه قفل دلخواه و نام کاربر را نمایش دهد.

چرا لجر استکس قابل شخصی‌سازی است؟

قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی لجر استکس صرفاً جنبه زیبایی ندارد.

برای خیلی از ما پیش آمده که به علت شباهت قسمت جلوی گوشی‌ها، به اشتباه گوشی شخص دیگری را برداریم. قبلاً والت‌های سخت‌افزاری هم این شرایط را داشتند و تشخیص آنها از هم سخت بود. مثلاً ممکن بود در تشخیص اینکه کدام دستگاه مخصوص کارهای روزمره و کدام یک نسخه بکاپ است، دچار اشتباه شوید.

چنین وضعیتی می‌تواند برای مدیریت ارزهای دیجیتال نامطلوب باشد.

برای حل این مشکل، لجر استکس از همان پایه با هدف شخصی‌سازی تجربیات کاربران طراحی شده است. قابلیت شخصی‌سازی صفحه E Ink® باعث شده که دستگاه لجر استکس کاملاً شما قابل تشخیص باشد و این صفحه حتی در حالت استندبای هم می‌تواند تصویر انتخابی یا NFT دلخواه شما را نمایش دهد.

این قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی برای اشخاصی که چند دستگاه دارند هم مفید است. صفحه لمسی E Ink® منحنی شکل این دستگاه، امکان نامگذاری قسمت شیرازه را فراهم کرده و با استفاده از آهنرباهای داخلی آن، می‌توانید همزمان چند دستگاه را روی هم قرار داده و سازماندهی کنید.

با وجود این قابلیت‌های کلیدی، دستگاه‌های مختلف از هم قابل تشخیص بوده و به راحتی می‌توانید دستگاه مورد نظرتان را پیدا کنید.

چه روش‌هایی برای شخصی‌سازی لجر استکس وجود دارد؟

به دو روش می‌توانید لجر استکس را شخصی‌سازی کنید که عبارتند از:

صفحه قفل

همانطور که اشاره شد، صفحه لمسی E Ink® منحنی شکل لجر استکس، امکان نمایش تصویر دلخواه را حتی در حالت استندبای دارد. می‌توانید تصویر NFT دلخواه، عکس سلفی خودتان یا هر تصویر دیگری را برای این قسمت انتخاب و تنظیم کنید. در ادامه نحوه انجام این کار را آموزش می‌دهیم.

چگونه صفحه قفل لجر استکس را شخصی‌سازی کنیم؟

اول از همه لجر لایو را باز کرده و وارد بخش My Ledger شوید. حالا لجر استکس را انتخاب کرده و روی Add یا Replace ضربه بزنید. حالا تصویر NFT یا هر عکس دلخواه دیگری را پیدا کرده و انتخاب کنید. می‌توانید برای تغییر کنتراست یا برش زدن تصویر روی Edit picture ضربه بزنید. در نهایت، Set as lock screen، Load picture و Keep را انتخاب کنید. حالا این صفحه قفل شخصی‌سازی شده حتی در صورت خاموش بودن لجر استکس هم نمایش داده می‌شود.

قسمت عطف یا شیرازه (کنار دستگاه)

می‌توانید قسمت کنار لجر استکس را هم به صورت دلخواه تنظیم کنید که به نوعی شبیه به نوشته‌های کنار یک کتاب است. به این ترتیب، تشخیص دستگاه‌هایی که روی هم قرار گرفته‌اند راحت‌تر خواهد بود. در ادامه نحوه انجام این کار را بررسی می‌کنیم.

چگونه نام دلخواه را برای لجر استکس انتخاب کنیم؟

گزینه انتخاب نام لجر استکس در مراحل تنظیم اولیه دستگاه نمایش داده می‌شود. در این فرایند، از شما خواسته می‌شود که با استفاده از کیبورد روی صفحه، یک نام برای دستگاه انتخاب کنید که پس از تأیید، حتی در حالت استندبای هم کنار دستگاه نمایش داده می‌شود.

جمع بندی

لجر استکس یک والت سخت‌افزاری از نسل بعد است که علاوه بر قابلیت‌های تنظیم و شخصی‌سازی، امکان مدیریت دارایی‌های دیجیتال را به روش امن فراهم می‌کند.

در همه دستگاه‌های لجر از یک مدل امنیتی یکسان استفاده شده که تا به امروز غیر قابل هک بوده است. همه دستگاه‌های لجر از جمله لجر استکس، کلیدهای خصوصی را در تراشه «عنصر امن» تولید و ذخیره کرده و با سیستم‌عامل اختصاصی BOLOS کار می‌کنند که کلیدهای خصوصی را رمزنگاری و در این تراشه ذخیره می‌کند. یکی از ویژگی‌های متمایز دستگاه‌های لجر، استفاده از عنصر امن برای صفحه نمایش این دستگاه‌ها است که نقش چشمگیری در ایجاد یک نمایشگر امن دارد. لجر استکس به عنوان اولین دستگاه از نسل بعدی والت‌های سخت‌افزاری با نمایشگر امن، با هدف حفظ امنیت و ارتقای تجربیات کاربری طراحی شده است. امیدواریم که این مطلب به شما برای آشنایی هر چه بهتر با امکانات لجر استکس کمک کرده باشد.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، جردن، نبش خیابان صانعی، برج امیرپرویز ، طبقه 6
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن


image01