مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

Ledger Stax: معرفی جدیدترین والت لجر برای وب 3

جدیدترین دستگاه لجر برای مشتریان این شرکت است. این دستگاه بر اساس معماری امن لجر ساخته شده و طراحی منحصر بفردی دارد که امکان دسترس پذیری و تعامل بی سابقه با دنیای کریپتو و NFT را فراهم می‌کند.

 نکات کلی

  • لجر با Tony Fadell سازنده آیپاد همکاری کرده تا نسل جدید سخت افزارهای این شرکت را طراحی کند.
  • Ledger Stax™ جدیدترین دستگاه لجر برای مشتریان معمولی این شرکت است. این دستگاه بر اساس معماری امن لجر ساخته شده و طراحی متمایزی دارد. همچنین این دستگاه امکان دسترسی و تعامل با دنیای ارزهای دیجیتال و NFTها را در سطح بی سابقه‌ای فراهم می‌کند.
  • Tony Fadell مخترع و طراح اصلی این دستگاه است که توسط استودیوی LAYER به مدیریت Benjamin Hubert طراحی شده است.
  • تحویل Ledger Stax از ماه مارس سال 2023 شروع می‌شود. امکان ثبت پیش سفارش آن در سایت لجر فراهم شده است. در آینده کاربران آمریکایی می‌توانند این دستگاه را از فروشگاه‌هایی مثل بست بای هم بخرند.

ظهور نسل جدید دستگاه‌های وب 3

لجر بیشترین سطح امنیت را برای ارزهای دیجیتال و NFTها فراهم می‌کند اما دسترسی به فناوری‌های جدید هم برای بهره مندی از امکانات وب 3 ضروری است. به همین دلیل Tony Fadell، طراح برجسته آیفون و آیپاد به لجر پیوسته است.

با Ledger Stax کار شما برای استفاده از امکانات دنیای کریپتو راحت تر می‌شود. این دستگاه به اندازه یک کارت بانکی است و با استفاده از آن می‌توانید بیشتر از 500 نوع دارایی دیجیتال و کلکسیون‌های NFT را مدیریت کرده و با انواع اپلیکیشن‌های وب 3 از طریق لجر لایو کار کنید. همچنین می‌توانید این دستگاه را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل کنید.

Ledger Stax یک صفحه نمایش E Ink®*** جدید دارد که روی آن را پوشانده و حالت منحنی شکل دارد تا بتوانید با یک نگاه، کل اطلاعات تراکنش را مشاهده کنید. E Ink همیشه قابل مشاهده است: NFTهای محبوب شما حتی در صورت خاموش بودن Ledger Stax روی صفحه نمایش آن نمایش داده می‌شوند. این دستگاه بهره وری انرژی زیادی دارد و با یک بار شارژ، می‌توانید هفته‌ها یا حتی ماه‌ها از آن استفاده کنید.

Ledger Stax یکسری آهنربای داخلی دارد به همین دلیل می‌توان این دستگاه‌ها را به راحتی روی هم قرار داد. قسمت منحنی شکل صفحه نمایش E Ink در کنار دستگاه، مثل یک کتاب در کتابخانه محتویات داخل آن را نمایش می‌دهد.

به گفته Pascal Gauthier مدیرعامل و رئیس لجر "ما با سری لجر نانو موفق ترین والت سخت‌افزاری امنیتی برای دارایی‌های دیجیتال را ساختیم که بیش از 5 میلیون عدد از آن فروخته شده و هرگز هک نشد. دارایی‌های دیجیتال روزبروز بیشتر به هویت و مالکیت دیجیتال گره می‌خورند و مثل بیت‌کوین صرفاً ارز دیجیتال نیستند. حالا وقت طراحی دستگاهی برای کاربران معمولی تر رسیده اما نباید امنیت را نادیده گرفت. Ledger Stax دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد: امن و دسترس پذیر."

Ledger Stax برای اتصال به اپلیکیشن پرکاربرد و جامع لجر لایو در لپ تاپ از پورت امن USB-C استفاده می‌کند و برای اتصال آن به اپلیکیشن لجر لایو گوشی هم می‌توان از بلوتوث استفاده کرد. این دستگاه برای اتصال به اپلیکیشن‌های وب 3 از هر نقطه‌ای، از لجر کانکت که یک افزونه جدید والت کریپتو است، استفاده خواهد کرد. Ledger Stax از تکنولوژی شارژ بی سیم Qi هم پشتیبانی می‌کند.

Tony Fadell طراح Ledger Stax و مدیر Build Collective می‌گوید "بررسی فناوری امنیتی اثبات شده لجر و امتحان کردن بهترین والت‌های سخت‌افزاری موجود در بازار، من را متقاعد کرد که نسل جدید والت سخت‌افزاری را به همراه Pascal، Ian و تیم فوق العاده لجر بسازم. ما نیاز به یک ابزار کاربرپسند نداریم بلکه به دنبال ابزاری هستیم که استفاده از آن برای کاربران لذت بخش باشد تا امکانات امنیتی در دسترس کاربران معمولی هم قرار بگیرد نه فقط حرفه‌ای‌ها."

اینترفیس لمسی این دستگاه به جامعه توسعه دهندگان لجر امکان می‌دهد که اپلیکیشن‌هایی مبتکرانه با امنیت کامل و دسترس پذیری بیشتر برای وب 3 طراحی کنند.

Ian Rogers مدیر ارشد تجربیات کاربری لجر می‌گوید "Tony Fadell دانش و مهارت لازم برای ساختن چنین محصولی را دارد. ما با Ledger Stax موفق به ساخت دستگاهی زیبا و جذاب شدیم. ما امنیت غیرقابل نقض و فرهنگ سلف-کاستدی لجر را با فرهنگ  اولویت دهی به تجربیات کاربران توسط Tony و هم تیمی‌هایش ادغام کردیم. نتیجه این همکاری تولید اولین والت سخت‌افزاری کاملاً امن برای مشتریان معمولی بود تا از تحول ایجاد شده توسط فناوری بلاک‌چین بهره مند شوند."

Benjamin Hubert بنیانگذار LAYER می‌گوید "همکاری با لجر یک فرصت بی نظیر بود تا ما هم در تعیین شیوه تعامل کاربران معمولی با دارایی‌های دیجیتالشان نقشی داشته باشیم. ما قویاً به آینده‌ای با حاکمیت مالی امن و خصوصی که در آن استفاده از ارزهای دیجیتال به یک امر عادی تبدیل می‌شود، باور داریم."

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01