مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

لجر و FTX با همکاری هم قابلیت استفاده از لوریج و تریدینگ از طریق لجر لایو را فراهم می‌کنند

با این همکاری جدید لجر و FTX دیگر نیازی نیست که تریدرهای کریپتو بین راحتی و امنیت یک گزینه را انتخاب کنند.

لجر، طراح محبوب ترین والت سخت‌افزاری جهان و درگاه وب 3 امروز خبر همکاری با یکی از برجسته ترین اکسچنج‌های جهان، یعنی شرکت FTX را اعلام کرد. در نتیجه این همکاری قابلیت‌های معاملاتی، لوریج و نقدینگی FTX از طریق اپلیکیشن امن لجر لایو در دسترس تریدرها قرار می‌گیرد. به این ترتیب کاربران لجر لایو در 150 کشور جهان می‌توانند 300 جفت ارز دیجیتال مختلف را معامله کنند و در عین حال از کارمزد کم و کنترل کامل دارایی‌هایشان بهره مند شوند.

برای سرمایه گذاران حوزه کریپتو همیشه انتخاب بین دسترس پذیری و امنیت دارایی‌ها یک دو راهی بوده است. گرچه همه ما در جریان هستیم که والت‌های سخت‌افزاری ایمن ترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال هستند اما خیلی از افراد معاملات زیادی انجام می‌دهند در نتیجه جابجایی موجودی از والت به حساب اکسچنج و بالعکس یک گام اضافه برای آنها محسوب می‌شود. با این همکاری، لجر و FTX این مشکل را حل کرده و امکان دسترسی سریع به دارایی‌ها همزمان با حفظ امنیت کامل آنها را فراهم می‌کنند.

به گفته Sam Bankman-Fried بنیانگذار و مدیرعامل FTX "این یک ابتکار مهم در زمینه معاملات کریپتو محسوب می‌شود. سرمایه گذاران به دنبال راهکارهایی هستند که امکان کنترل بر دارایی‌هایشان و امنیت آنها را فراهم کنند بدون اینکه گزینه‌های معاملاتی، لوریج و نقدینگی در اختیار آنها را محدود کنند. این همکاری بین FTX و لجر به حل این مسئله پرداخته و امکان دسترسی سریع به موجودی همزمان با حفظ امنیت کامل آن را فراهم می‌کند."

Pascal Gauthier مدیرعامل لجر می‌گوید: "برای سرمایه گذاران جدی، لجر انتخاب شماره 1 است. بیشتر از 15 درصد همه ارزهای دیجیتال توسط بیش از 4 میلیون دستگاه لجر نانو ایمن سازی می‌شوند که از سال 2014 تا به امروز به فروش رسیده اند. در گذشته این کاربران باید موجودی خودشان را به یک اکسچنج منتقل کرده، معامله را انجام داده و دوباره موجودی را به والت منتقل می‌کردند. حالا تریدرهای حرفه‌ای و سرمایه گذاران می‌توانند با والت لجر نانو و همزمان با بهره مندی از مزایای امنیتی آن همه کار انجام دهند."

برای دسترسی به امکانات پیشرفته FTX، امکان واریز و برداشت وجه از پلتفرم FTX به صورت سریع و راحت فراهم شده است. به این ترتیب کاربران به بیش از 300 جفت ارز معاملاتی از جمله بیت کوین - اتر، بیت کوین - سولانا و غیره دسترسی خواهند داشت.

قرار است در هفته‌های پیش رو FTX و لجر اطلاعات بیشتری درباره این همکاری منتشر کنند با این هدف که دنیای کریپتو را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهند.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01