مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

درآمدزایی از طریق وام دادن ارزهای دیجیتال

با قرض دادن ارزهای دیجیتال می‌توانید از دارایی‌هایی که فعلاً از آنها استفاده نمی کنید، درآمد کسب کنید.

به عنوان قرض دهنده، می‌توانید از نرخ بهره ای که به ارزهای دیجیتال شما تعلق می‌گیرد، یک درآمد جانبی ثابت داشته باشید. همچنین می‌توانید به عنوان وام گیرنده هم در این اقتصاد شرکت کنند. به این ترتیب می‌توانید با موجودی کریپتوی خودتان وارد یک پوزیشن لوریج دار شوید یا به نقدینگی کوتاه مدت دسترسی پیدا کنید.

ftr543

cghyu

با والت لجر می‌توانید ارزهای دیجیتال خودتان را به صورت امن با اوه و کامپاند قرض بدهید

وارد صفحه اپلیکیشن وام دهی اوه یا کامپاند شده و روی Connect در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. گزینه Ledger را انتخاب کنید. حالا می‌توانید توکن‌هایی که در والت سخت‌افزاری خودتان دارید را وام دهید. در این فرایند وام دهی می‌توانید با واریز توکن‌های خودتان در یک قرارداد هوشمند، cToken (برای کامپاند) یا aToken (برای اوه) به دست آورید.

مزایای وام دهی با کامپاند یا اوه با استفاده از لجر

امنیت: والت سخت‌افزاری شما توکن‌های cToken و aToken را به صورت امن برای شما نگهداری می‌کند. وقتی ارزهای خودتان را قرض می‌دهید هیچ شخص دیگری نمی تواند ادعای مالکیت آنها را داشته باشد.

کنترل کامل: علاوه بر وام دهی ارزهای دیجیتال با اوه یا کامپاند می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن لجر لایو ارزهای دیجیتال مختلف دیگر را بخرید و موجودی خودتان را توسعه کنید.

پشتیبانی از بیش از 1800 ارز مختلف: با استفاده از والت لجر می‌توانید بیش از 1800 کوین و توکن مختلف را به صورت امن نگه داشته و مدیریت کنید از جمله بیت‌کوین، اتریوم، XRP و غیره.

ارزهای دیجیتال قابل وام دهی

با استفاده از والت سخت‌افزاری لجر، ارزهای دیجیتال مختلف را به صورت امن با اوه و کامپاند وام داده و مدیریت کنید:

چرا برای وام دهی باید از والت سخت‌افزاری استفاده کنید؟

برای مالکیت ارز دیجیتال شما باید کلید خصوصی قابل استفاده برای دسترسی به کوین‌ها را در اختیار داشته باشید. باید این کلید را به صورت کاملاً امن نگه دارید – درست مثل پول نقد یا کارت بانکی. وقتی ارزهای دیجیتال خودتان را به روش آنلاین مثلاً از طریق اکسچنج‌ها قرض می‌دهید، خود شما کنترل این کلیدها را در اختیار ندارید بلکه اکسچنج اختیار آنها را دارد.

با استفاده از یک والت سخت‌افزاری، خود شما کلیدهای خصوصی خودتان را در اختیار دارید. والت سخت‌افزاری لجر بهترین گزینه برای نگه داشتن و حفظ امنیت ارزهای دیجیتال است و تنها والتی است که ارزهای دیجیتال شما را به صورت امن و آفلاین – دور از دسترس هکرها – حفظ می‌کند.

چه کارهایی را می‌توانید با ارزهای دیجیتال خودتان انجام دهید؟

با استفاده از والت لجر می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال خودتان را نگهداری و مدیریت کرده و سرمایه خودتان را افزایش دهید. امکان خرید ارز دیجیتال، مبادله آن با ارزهای دیگر و استیک کردن ارز دیجیتال از طریق لجر لایو وجود دارد.

آموزش رهگیری تراکنش ها در لجر از این بخش بخوانید

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01