مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

قدرت Ledger Live
قدرت Ledger Live

قدرت Ledger Live

قدرت اپلیکیشن Ledger Live چونه است؟

نکات کلیدی

–         Ledger live یک همراه عالی برای شما و دستگاه Ledger شما محسوب می‌شود و باعث می‌شود تا استفاده از ارزهای دیجیتال راحت تر شود.

–          Ledger Live به شما امکان می‌دهد تا 25 کوین و بیش از 1250 توکن را در یک اپلیکیشن مدیریت کنید.

–         می توانید با کمک این اپلیکیشن دارایی‌های خودتان را به روشی امن افزایش دهید: کوین‌های تزوس و ترون را از طریق این اپلیکیشن گرو گذاری کنید تا پاداش دریافت کنید.

–         با کمک Ledger Live می‌توانید همواره از هر جایی ارزهای دیجیتال خودتان را از طریق موبایل یا کامپیوتر مدیریت کنید.

سعی ما بر این است که علاوه بر تامین بیشترین سطح امنیت برای ارزهای دیجیتال شما، امکان دسترسی به دارایی‌هایتان را از هر جایی با کمک یک اپلیکیشن واحد به نام Ledger Live فراهم کنیم. هر زمان و هر کجا به Ledger Live نیاز داشتید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن Ledger Live در جولای 2018 راه اندازی شد و به این ترتیب یک همراه بی نظیر برای دستگاه‌های Ledger ساخته شد. این اپلیکیشن امکان تنظیم والت سخت‌افزاری Ledger، ایجاد و مدیریت اکانت‌های مختلف و بررسی موجودی به صورت لحظه‌ای و بلادرنگ را فراهم کرده است. Ledger Live از آن زمان تا به امروز مسیری طولانی را طی کرده است. سعی شده همواره قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شود و کوین‌ها و توکن‌های بیشتری تحت پشتیبانی آن قرار بگیرند. به این ترتیب Ledger Live همواره رشد کرده و تبدیل به نسخه بسیار بهتری از قبل شده است و هدف سازندگان آن فراهم کردن یک اپلیکیشن واحد برای ایمن سازی و مدیریت تمام ارزهای دیجیتال بوده است.

مدیریت امن ارزهای دیجیتال

مهم ترین بخش کار، حفظ امنیت ارزهای دیجیتال است.

استاندارد امنیتی بسیار بالای Ledger به لطف والت‌های سخت افزاری Ledger Nano X و Ledger Nano S حاصل شده است. هر دو دستگاه از یک Secure Element (SE) که ایمن ترین تراشه طراحی شده برای مقاومت در برابر حملات است، استفاده می‌کنند. در دستگاه‌های Ledger کلیدهای خصوصی شما هرگز SE را ترک نمی‌کنند و در برابر هک ایمن خواهند بود.

هر اقدامی که در Ledger Live انجام می‌دهید، به دلیل استفاده از والت سخت افزاری Ledger ایمن خواهد بود. همه کارها از اجرای تراکنش تا محول کردن وکالت آن به دیگران باید از طریق والت سخت‌افزاری اعتبارسنجی و تایید شود. با اعتبارسنجی تمام کارها از طریق صفحه والت سخت‌افزاری می‌توانید مطمئن باشید که هر چیزی روی کامپیوتر نمایش داده می‌شود بدون تردید همان چیزیست که Ledger سعی به انجام دادن آن دارد.

اما Ledger Live بسیار فراتر از یک اپلیکیشن برای همراهی با دستگاه Ledger است.

بدون محدودیت

تعداد کوین‌ها و توکن‌های تحت پشتیبانی Ledger Live بسیار فراتر از حد تصور است چون تعداد گزینه‌های موجود بسیار بیشتر از حدی است که بتوان آنها را به خاطر سپرد. بیت کوین یکی از کوین‌های بسیار مشهور است اما در این اپلیکیشن 24 کوین مختلف پشتیبانی می‌شود.

به غیر از تعداد کوین‌های تحت پشتیبانی، می‌توانید توکن‌های مختلفی را با Ledger Live ذخیره و مدیریت کنید. در حال حاضر کاربران می‌توانند بیشتر از 1250 نوع توکن مختلف را مدیریت کنند که این کار با ادغام توکن‌های ERC-20 و TRC میسر شده است.

می توانید با Ledger Live 25 کوین و بیشتر از 1250 توکن را مستقیماً از طریق یک اپلیکیشن مدیریت کنید و تعداد این توکن‌ها و کوین‌ها همچنان رو به افزایش است.

رشد سرمایه

کاربران Ledger Live می‌توانند مستقیماً از طریق این اپلیکیشن دارایی‌های خودشان را افزایش دهند، همزمان با حفظ امنیت دارایی‌های خودتان از طریق والت سخت‌افزاری می‌توانید پاداش کسب کنید. به این روش staking گفته می‌شود که فقط برای برخی بلاک‌چین‌های خاص با پروتکل اثبات سهام قابل استفاده است. کاربران می‌توانند از ارزهای دیجیتالی که تمایل به گرو گذاشتن (staking) آنها دارند، پاداش کسب کنند.

حالا می‌توانید تنها با سه کلیک پاداش دریافت کنید. کاربران می‌توانند به آسانی و در امنیت کامل توکن‌های ترون و تزوس را در Ledger Live گروگذاری کنند و قرار است در آینده کوین‌های بیشتری به این سیستم اضافه شود تا گزینه‌های بیشتری برای رشد سرمایه فراهم شود.

این تنها مزیت گرو گذاشتن دارایی‌ها در Ledger Live نیست. آنچه که باعث خاص شدن مکانیزم staking در Ledger Live شده، آزادی انتخاب کاربران است چون می‌توانند به هر کسی که خواسته باشند رای بدهند. شاید تصور کنید که سیستم استاندارد هم به همین صورت است اما واقعیت امروز خیلی از اکسچنج‌ها بر خلاف این امر است. این قابلیت جدید با استفاده از یک شبکه غیرمتمرکز پیاده سازی شده است.

اجازه بدهید ارزهای دیجیتال شما برایتان کار کنند تا شما پاداش دریافت کنید. این سیستم تقریباً نیاز به هیچ کار و تلاش خاصی ندارد.

در کنار شما

اپلیکیشن Ledger Live هم برای کامپیوتر و هم برای موبایل قابل دانلود و نصب است و می‌توانید با کمک آن همواره و هر جایی ارتباط خودتان را با ارزهای دیجیتالتان حفظ کنید.

می توانید با یک کابل ساده Ledger Nano S را به گوشی اندروید یا لپ تاپ متصل کنید یا در صورتی که به استفاده از کانکشن سیمی علاقه ندارید می‌توانید مثلاً از کانکشن بلوتوث Ledger Nano X استفاده کنید.

با امنیت کامل Ledger Nano X یا Ledger Nano S ارزهای دیجیتال مورد علاقه خودتان را مدیریت و گروگذاری کنید و هر زمان نیاز داشتید، به Ledger Live لاگین کنید.

این مطلب مفید را بخوانید "Fido U2F بر روی لجر چیست ؟"

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01