مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

گزینه‌های مختلف برای محافظت از سرمایه
گزینه‌های مختلف برای محافظت از سرمایه

گزینه‌های مختلف برای محافظت از سرمایه

گزینه‌های مختلف برای محافظت از سرمایه

نكات کلیدی

  • ​​​​​​​​کیف پول‌های گرم، مانند کیف پول صرافی ها یا کیف پول نرم‌افزاری، به اینترنت متصل هستند که همین مسئله آن‌ها را برای هکرها به اهداف جذابی تبدیل کرده‌است. در این مورد، شخص ثالث کلیدهای خصوصی را در کیف پول کنترل می‌کند.
  • اعتماد کردن به اشخاص ثالث برای محافظت از دارایی‌های crypto امری پرریسک است چون آن‌ها مسئول کلیدهای خصوصی شما هستند، نه شما.
  • کیف پول های سرد توسط کیف پول دیجیتال که آفلاین هستند، نشان داده می‌شود كه در معرض اینترنت قرار ندارد. مثال آن‌ کیف پول‌های کاغذی یا کیف پول سخت‌افزاری هستند.
  • کیف پول های سخت‌افزاری، امن‌ترین راه برای ایمن نگه داشتن دارایی های crypto و رعایت سطوح بالای امنیتی هستند.

بازار کیف پول های رمزارز با کیف پول‌های مختلف از همه نوع، اشباع شده‌است دو نوع اصلی کیف پول در اکو سیستم رمزارزها كیف پول های گرم و سرد هستند. اما تفاوت بین این گزینه‌ها چیست؟

كیف پول گرم

​​​​​​​​کیف پول گرم به کیف پول‌هایی گفته میشود که به راحتی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه، لپ‌تاپ‌ها، و دسكتاپ ها قابل‌دسترسی است و در آن‌ها رمزارزها می‌توانند به راحتی و از طریق رابط های کاربر پسند، منتقل شود با این حال، این نوع کیف پول حفاظتی یا Custodial هستند، به این معنی که یک شخص ثالث کلیدهای خصوصی مرتبط به دارایی‌های موجود در کیف پول را کنترل می‌کند. این امر، نشان‌دهنده یک آسیب‌پذیری امنیتی است، زیرا اشخاص ثالثی كه مورد اعتماد هستند، خود می توانند خلأ امنیتی باشند.

علاوه بر این، کیف پول‌های گرم در معرض اینترنت قرار دارند و همین امر باعث می‌شود که آن‌ها اهداف جذابی برای هکرها باشند و هكرها بتوانند امنیت این اشخاص ثالث را از بین برده و سرمایه ها را سرقت نمایند.

کیف پول های گرم، برای کاربران تلفن همراه بسیار محبوب است و به راحتی مقادیر کوچک رمزارز را منتقل می‌کند با این حال، کاربران نباید مبالغ زیادی را در کیف پول های گرم ذخیره کنند و یا به اقدامات امنیتی خود مطمئن باشند. با کیف پول‌های گرم مانند یک کیف پول فیزیکی رفتار کنید، همانطور كه در كیف پول فیزیكی خود تنها مقادیر كمی وجه نقد و اسكناس نگاه می دارید، در كیف پول گرم خود نیز مقادیر كوچكی از رمزارزها را نگهداری كنید.

كیف پول سرد

​​​​​​​​در مقابل كیف پول گرم، کیف پول سرد هم وجود دارد بر اساس استاندارد صنعت برای ذخیره ایمن دارایی‌های Crypto، کیف پول سرد با استفاده از كیف پول های دیجیتال كه به صورت آفلاین كار میكنند، شناخته می شود.

این نوع کیف پول دیجیتال در معرض اینترنت قرار نمی‌گیرد و اغلب در فرم ابزار سخت‌افزاری یا کیف پول‌های کاغذی دیده می شود.

ازآنجاکه آن‌ها کاملا آفلاین هستند، کیف پول سرد سطح بالاتری از امنیت را فراهم می‌کند.

کیف پول های سخت افزاری، مانند Ledger، بالاترین سطح استاندارد امنیتی را دارند . کاربران بازارهای معاملاتی همگی از کیف پول‌های سخت افزاری به عنوان راه حل های ذخیره‌سازی بلند مدت برای دارایی‌های Crypto استفاده می‌کنند.

امنیت کیف پول سخت افزاری

​​​​​​​​یک کیف پول سخت‌افزاری یک ابزار رمزنگاری شده و آفلاین برای ذخیره‌سازی امن و مناسب دارایی های Crypto و دیجیتال است.

به طور گسترده در صنعت رمزارزها تایید شده‌است که کیف پول ‏سخت‌افزاری بهترین راه‌حل امنیتی است.

​​​​​​​​نخست اینكه آن‌ها به عنوان ابزارهای فیزیکی رمزنگاری شده، وجود دارند که اقدامات امنیتی را برای خنثی کردن هر دو دستکاری و حمله فیزیکی و دیجیتال اعمال می‌کنند دوم اینکه آن‌ها به صورت آفلاین به عنوان کیف پول‌های غیر حفاظتی وجود دارند كه مواجهه با هکرها را كاهش داده و در این فرآیند، به صاحب دارایی‌ها قابلیت کنترل و دسترسی به آن را می دهد.

حتی اگر شما فقط مقادیر کوچکی را در كیف پول خود نگه دارید، هیچ آنالوگ قابل‌مقایسه‌ای نسبت به ذخیره‌سازی کیف پول سخت افزاری وجود ندارد و این نوع كیف پول، بهترین گزینه است همیشه کنترل روی کلیدهای خود را حفظ کنید، و توجه به این عبارت "بدون كلیدها، بیت كوینی نیز در كار نخواهد بود" هرگز تاثیر معکوسی بر روی شما نخواهد گذاشت.

در یک صنعت مملو از آسیب‌پذیری امنیتی، کیف پول های سخت افزاری باید انتخاب آسانی برای ذخیره‌سازی امن و مدیریت دارایی های شما باشد.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01