مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

کیف پول لجر نانو ایکس
کیف پول لجر نانو ایکس

کیف پول لجر نانو ایکس

 همه مواردی که شما نیاز دارید قبل از خرید کیف پول لجر نانو ایکس بدانید

لجر نانو اکس آخرین نسخه از کیف‌پول سخت‌افزاری لجر نانو است که دارای قابلیت اتصال به گوشی‌های تلفن‌همراه از طریق بلوتوث می‌باشد.  این نتیجه  ماه‌ها تحقیق و توسعه لجر است و برای به روزرسانی های نوآورانه و بهبودهایی که در نسل قبلی نانو لجر اس انجام شده است٬ به خود می‌بالد.

با لجر نانو اکس، ایمن ‌کردن دارایی‌های دیجیتال‌ شما در خط پیشگام باقی می‌ماند که اینطور گفته می‌شود آیا ارزش پرداخت این رقم را دارد یا لجر های قبلی خود را ارتقا بدهیم ؟ بیایید ببینیم.

 

کیف‌پول پیشگام ارز دیجیتال برای سال 2019؟

لجر تا حدی در آگاهی جمعی کاربران ارز دیجیتال به یک شرکت بزرگ تبدیل شده‌ است. از آغاز نسبتا فروتنانه گرفته تا برجسته شدن در زمان برنده شدن جایزه سریال تلویزیونی بیلیونز٬ این گذار از جاهای بکر به سمت جریان‌‌های اصلی واقعا تاثیرگذار بوده است.

لجر نانو اس در اخرین فصل (@SHA_Billions (Billins S03E07 یک میلیون دلار را مستقیما در ارزهای دیجیتال٬ در ذخیره‌ سازی سرد  کرده است. این برای کاربران بسیار عالی و مورد پسند بود

 دارایی‌های ارز دیجیتال٬ یکی از آسان‌ترین دارایی‌ها برای دزدیده شدن است. به همین دلیل است که لجر توانست در این بازار نسبتا جدید و در حال ظهور، با ایجاد برخی از راه‌ حل‌های ذخیره‌ سازی سرد و کاربرپسند تا به امروز، تسلط داشته باشد. براساس گزارش لجر، بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه نانو اس در سراسر جهان به فروش رفته‌ است. در عین حال، برند لجر مترادف با عبارت "HODL" و استاندارد بالفعل برای ذخیره‌سازی و تضمین امنیت ارزهای دیجیتال است.

راهنمای خریداران لجر نانو اکس

شما باید لجر نانو اکس را برای موارد زیر در نظر بگیرید:

  1. پویایی و تحرک 
    لجر به تلفن‌همراه رفته است. بلوتوث و اپلیکیشن زنده لجر به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانید ارزهای دیجیتال را در هر جایی از طریق اپلیکیشن‌های گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS  مدیریت کنید.
  2. امنیت بهبود یافته  
     لجر نانو اکس هم اکنون حتی ایمن‌تر از کلیدهای خصوصیتان است و در نسل بعدی تراشه‌های امنیتی CC EAL5+ ذخیره می‌شوند.
  3. بهبود اندازه صفحه نمایش و ناوبری  لجر نانو اکس ساده‌ترین و شهودی‌ترین تجربه کاربری را تا به امروز فراهم کرده است. صفحه بزرگ‌تر به شما کمک می‌کند کیف پول خود را به راحتی مدیریت کنید.
  4. حافظه بیشتر  
     حافظه بسیار بیشتری دارد. لجر نانو اکس می‌تواند تا شش برابر اپلیکیشن‌های بیشتری را نسبت به لجر نانو اس، ذخیره کند.
  5. پیش سفارش منحصر به فرد 
    اولین کیف‌پولی است که پیش سفارش را انجام می‌دهد و ورژن محدود از بلاک جنسیس لجر نانو اکس را دریافت خواهد کرد.

مطمئن شوید که اگر به ورژن محدود و منحصربه فرد از لجر نانو اکس به مبلغ ۱۱۹ دلار علاقه‌مند هستید، به سرعت پیش سفارش را انجام می‌دهید.

نتیجه‌گیری

زمانی که بحث ذخیره‌سازی سرد ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، شکی نیست که لجر برای مدت طولانی مرزها را تحت فشار قرار داده است. لجر نانو اکس هم استثنا نیست. اگر به تکامل کیف‌پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید و یا فقط به دنبال تامین امنیت سکه‌های خودتان هستید، لجر اکس بهترین کیف‌پول در دسته خودش است و به سختی می توان آن را شکست داد. از مزایای آن استفاده کنید و همین الان از فروشگاه رسمی لجر٬ آن را سفارش دهید. 

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01