مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

دستگاه‌های لجر و NFC

لجر استکس و لجر فلکس یک قطعه سخت‌افزاری جدید به نام تراشه NFC دارند. این تراشه، قابلیت اتصال دستگاه را تقویت کرده و امکان ایجاد تجربیات بی‌سیم جدید را فراهم می‌کند. همچنین، توسعه دهندگان می‌توانند با استفاده از این قابلیت اپلیکیشن‌هایی برای لجر بسازند که از امکانات NFC استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین کاربرد NFC که در حال حاضر لجر در حال توسعه آن است، احرازهویت با کلید در گوشی‌های هوشمند و با اپلیکیشن Security Key لجر است. این سیستم دستگاه را تبدیل به دستگاهی مجهز به کلید عبور و قابلیت پشتیبانی از احرازهویت می‌کند که می‌توانید از آن با گوشی استفاده کنید.

NFC در مدل امنیتی لجر

NFC مدل امنیتی دستگاه‌های لجر را تغییر نمی‌دهد. حین برقراری تعاملات NFC، داده‌های مهم و حیاتی مثل کلید خصوصی یا عبارت بازیابی مخفی هرگز از دستگاه خارج نمی‌شوند – NFC فقط داده‌های عمومی مثل بلوتوث و USB را مبادله می‌کند. بعلاوه، NFC پروتکلی برای ارتباطات کوتاه-برد است که معمولاً برای شروع اتصال نیاز به فاصله 5 سانتی متر یا کمتر دارند.

می‌توانید با بررسی و اعتبارسنجی کارها روی نمایشگر امن لجر، همواره کنترل دستگاه را در اختیار داشته باشید. چه داده‌ها از طریق USB مبادله شوند و چه بلوتوث یا NFC، هیچ کار مهمی بدون رضایت کاربر انجام نخواهد شد.

وقتی دستگاه لجر قفل شده باشد، هیچ کاری از طریق NFC قابل انجام نیست. وقتی دستگاه خاموش باشد، NFC کاملاً غیرفعال است. می‌توانید در قسمت تنظیمات، NFC را کاملاً غیرفعال کنید.

چگونه از NFC در دستگاه‌های لجر استفاده کنیم؟

برای فعال یا غیرفعال کردن NFC در لجر به مسیر Settings → NFC بروید.

آنتن NFC در پشت دستگاه، قسمت بالای آن قرار گرفته است:

گوشی باید نزدیک قسمت پشت دستگاه لجر قرار گرفته باشد.

در آیفون

در آیفون، آنتن بالای دستگاه قرار گرفته و می‌توانید با نزدیک کردن دستگاه به بالای نمایشگر آیفون، سیگنال NFC را دریافت کنید:

اندروید

در اندروید، محل قرار گیری NFC بستگی به مدل دستگاه دارد. در ادامه، یک نمونه از محل قرارگیری محدوده فعال NFC را در پشت دستگاه مشاهده می‌کنید. این یعنی باید گوشی و دستگاه لجر را پشت به پشت قرار دهید.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، جردن، نبش خیابان صانعی، برج امیرپرویز ، طبقه 6
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن