مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

در ولت لجر چند ارز را بصورت همزمان می توان داشته باشیم ؟
چند ارز را می توانیم بطور همزمان در ولت Ledger داشته باشیم؟

در ولت لجر چند ارز را بصورت همزمان می توان داشته باشیم ؟

چند ارز را می توانیم بطور همزمان در ولت Ledger داشته باشیم؟

ولت سخت افزاری لجر بیشتر از 60 ارزدیجیتال و هزاران توکن پشتیبانی می کند. برای مشاهده ارزهای قابل پشتیبانی توسط لجر از این لینک استفاده کنید

هر شخص می تواند تمامی ارزها و توکن هایی که لجر پشتیبانی می کند را توسط یک عدد لجر ذخیره داشته باشد، اما همه آن ها را همزمان نمی تواند مدیریت کند. در لجر نانو اس 2 رمزارز قابل مدیریت است و لجر بیش از این فضا جهت مدیریت همزمان ارزها ندارد. اگر نیاز باشد تا شما ارز های دیگری را جهت مدیریت در دریافت ارزهایتان داشته باشید بایستی در نرم افزار Ledger Live و بخش Manager ارزهایی که در ولت سخت افزاری دارید Uninstall کرده و ارزهای جدیدتان را Install کنید. نگران نباشید با  Uninstall کردن آیکن ارزها، دارایی های  شما حذف نمی شوند و در اصل ارزهای شما در شبکه بلاکچین و امن هستند

در ولت لجر چند ارز را بصورت همزمان می توان داشته باشیم ؟

در اصل شما با 24 عبارت اختصاصی که لجر در اختیارتان قرار داده است در شبکه بلاکچین مشخص است که از هر ارزی چه مقدار دارید و حذف آیکن آن از روی ولت سخت افزاری هیچ مشکلی در مقدار دارایی هایتان ایجاد نخواهد کرد.

مثلا اگر شما بر روی ولت سخت افزاری لجرتان ارزهای بیتکوین، اتریوم داشته باشید و در هر کدام از آن ها نیز موجودی داشته باشید و حالا بخواهید مثلا ارزهای  ریپل، استلار و دوج کوین را اضافه کنید بایستی از طریق نرم افزار Ledger Live یکی از ارزهای قبلی (مثلا اتریوم) را Uninstall کرده و ارز جدید (مثلا ریپل) را نصب و Install کنید و در آن ها هم مقداری موجودی واریز کنید. حالا اگر مثلا بخواهید مقداری اتریوم به آدرس ولت دیگری منتقل کنید بایستی دوباره ریپل را  Uninstall کرده و اتریوم را install نمایید تا بتوانید دوباره اتریوم را مدیریت کنید ..

در اصل کم شدن موجودی در لجر فقط و فقط با انتقال و تایید صاحب لجر توسط فشردن دکمه سخت افزاری به آدرس مورد نظرتان انجام می گیرد و با Uninstall آیکن آن ارز از لجر دارایی شما حذف نخواهد شد.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01