مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

پاسخ به سوالات کاربران درباره لجر استکس

در این مقاله به متداول‌ترین پرسش‌های کاربران درباره لجر استکس پاسخ می‌دهیم.

مدیریت ارزهای دیجیتال با لجر استکس

آیا در صورت گم کردن لجر استکس، موجودی خودمان را از دست می‌دهیم؟

اگر عبارت بازیابی را به روش امن ذخیره کرده و در دسترس داشته باشید، حتی در صورت گم کردن لجر استکس هم می‌توانید به موجودی خودتان دسترسی پیدا کنید. کافیست یک لجر استکس یا هر دستگاه لجر دیگری را تهیه کرده و با استفاده از عبارت بازیابی امن خودتان به موجودی قبلی دسترسی پیدا کنید.

چرا به جای والت نرم افزاری یا اکسچنج برای ذخیره ارزهای دیجیتال از لجر استکس استفاده کنیم؟

والت‌های نرم افزاری کلیدهای خصوصی را روی سیستم‌های متصل به اینترنت ذخیره می‌کنند که این کار باعث آسیب پذیر شدن آنها در برابر انواع حملات سایبری می‌شود. نگه داشتن ارزهای دیجیتال در اکسچنج‌ها یعنی اینکه شما به یک شخص ثالث اعتماد کرده و کلیدهای خصوصی خودتان را در اختیار آنها قرار دادید؛ در نتیجه خود شما هیچ کنترلی بر موجودی خودتان نخواهید داشت. لجر استکس، کلیدهای خصوصی شما را به روش آفلاین و روی یک تراشه به نام عنصر امن ذخیره می‌کند. در این روش، کلیدهای شما به شکل کامل از گوشی یا کامپیوتر تفکیک شده و کنترل کاملی بر دارایی‌های خودتان خواهید داشت. بعلاوه، فقط خود شما این کنترل و اختیار را دارید.

آیا دیگران می‌توانند با دسترسی به لجر استکس من، دارایی من را به سرقت ببرند؟

حتی اگر شخصی لجر استکس را از شما به سرقت ببرد، در صورتی که پین کد شما را در اختیار نداشته باشد نمی‌تواند به موجودی شما دسترسی پیدا کند. سه بار اشتباه وارد کردن پین کد باعث می‌شود که تنظیمات لجر استکس به حالت کارخانه برگردد.

چطور می‌توانیم موجودی خودمان را از والت به لجر استکس منتقل کنیم؟

پس از تنظیم لجر استکس، باید ارزهای خودتان را از اکسچنج یا والت نرم افزاری به این والت منتقل کنید که مراحل انجام این کار را در سایر مقالات سایت توضیح دادیم.

چطور می‌توانیم ارزهای دیجیتال را از لجر نانو به لجر استکس منتقل کنیم؟

وقتی استفاده از لجر استکس را شروع می‌کنید، می‌توانید آن را به عنوان یک والت جدید تنظیم کنید یا اینکه با استفاده از آن، به ارزهای موجود خودتان دسترسی پیدا کنید. برای بازیابی دسترسی به موجودی قبلی، می‌توانید از عبارت بازیابی مخفی لجر نانو S پلاس یا لجر نانو X استفاده کرده و ارزهای دیجیتال را به لجر استکس منتقل کنید.

امضای شفاف تراکنش‌ها در لجر استکس چه کاربری دارد؟

در راستای تلاش لجر برای شفاف سازی همه تراکنش‌ها، لجر استکس از امضای شفاف پشتیبانی می‌کند. این یعنی قبل از امضای یک تراکنش با لجر استکس می‌توانید اطلاعات آن را روی صفحه مشاهده و بررسی کنید؛ از جمله آدرس دریافت کننده، مبلغ تراکنش و کارمزدها.

آیا این یعنی می‌توانیم محتوای قراردادهای هوشمند را با لجر استکس بخوانیم؟

خیر، امکان خواندن قراردادهای هوشمند وجود ندارد و فقط نتیجه نهایی آنها مشخص می‌شود.

مدیریت توکن‌های تعویض ناپذیر با لجر استکس

چطور می‌توانیم صفحه قفل لجر استکس را شخصی سازی کنیم؟

می‌توانید لجر استکس را با اپلیکیشن لجر لایو همگام سازی کنید و یک NFT را از گالری NFT یا هر تصویر دلخواهی را از کامپیوتر یا گوشی انتخاب کنید.

آیا برای نمایش یک NFT به عنوان صفحه قفل، باید آن را در لجر استکس ذخیره کرد؟

NFT باید از طریق لجر لایو در دسترس باشد. می‌توان تصویر NFT را از لجر لایو به لجر استکس بارگذاری کرده و از آن برای صفحه قفل استفاده کرد.

چه تعداد توکن تعویض ناپذیر با لجر استکس قابل ذخیره و ایمن سازی هستند؟

لجر استکس به شما امکان می‌دهد که هر تعداد NFT دلخواهی را ایمن سازی کنید. NFTهای اتریوم و پلی گان در اپلیکیشن لجر لایو پشتیبانی می‌شوند و والت‌های شخص ثالث هم از NFTهای بلاک چین‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند. فقط یک NFT را می‌توانید در صفحه قفل نمایش دهید.

مشخصات فنی

ظرفیت ذخیره لجر استکس چقدر است؟

ظرفیت کلی لجر استکس 1.8 مگابایت است. حدود 1.1 مگابایت برای اپلیکیشن‌ها، تنظیمات و تصویر صفحه قفل قابل استفاده است.

لجر استکس از چه زبان‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

سیستم عامل لجر استکس از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند. اپلیکیشن‌ها هم فقط به زبان انگلیسی موجود هستند.

چه کوین‌هایی با لجر استکس پشتیبانی می‌شوند؟

به غیر از لجر لایو، لجر استکس با بیش از 50 والت شخص ثالث دیگر هم سازگار است و به شما امکان می‌دهد که با بیشتر از 5000 کوین و NFTهای چند بلاک چین مختلف کار کنید.

آیا لجر استکس حالت رنگی سیاه یا معکوس دارد؟

در حال حاضر، خیر!

مقایسه لجر استکس و لجر نانو

لجر استکس چه تفاوتی با لجر نانو دارد؟

بر خلاف لجر نانو S پلاس و لجر نانو X، لجر استکس یک نمایشگر بزرگ E Ink و یک صفحه لمسی دارد که با استفاده از آن، خواندن و امضای شفاف تراکنش‌ها راحت‌تر انجام می‌شود. بعلاوه، می‌توانید لجر استکس را با نامگذاری آن و انتخاب یک عکس یا NFT دلخواه برای صفحه قفل شخصی سازی کنید.

چطور بهترین گزینه را بین لجر استکس، لجر نانو S پلاس و لجر نانو X انتخاب کنیم؟

چه تازه فعالیت را در حوزه کریپتو آغاز کرده و چه یک سرمایه گذار مجرب باشید، لجر دستگاه‌های مناسب را برای شما دارد و می‌توانید از طریق تحقیق و آشنایی با این والت‌ها، مناسب‌ترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، جردن، نبش خیابان صانعی، برج امیرپرویز ، طبقه 6
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن