مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

چگونه با OKX DEX/Bridge در والت تنجم مبادله انجام دهیم؟

شاید به اکسچنج‌های غیرمتمرکز (DEX) برخورد کرده و تفاوت آنها با اکسچنج متمرکز (CEX) برای شما سوال شده باشد. به طور کلی، اکسچنج غیرمتمرکز یک بازار نظیر به نظیر است که در آن توکن‌ها به صورت مستقیم و بدون مداخله واسطه‌هایی مثل بانک یا بروکرها بین تریدرها مبادله می‌شوند. این قابلیت به واسطه قراردادهای هوشمند ایجاد شده و چنین معاملاتی مستقیماً روی بلاک چین اجرا می‌شوند.

در این مقاله با دلایل ادغام اکسچنج غیرمتمرکز OKX در تنجم اکسپرس و امکانات این اکسچنج غیرمتمرکز برای والت تنجم آشنا شده و چگونگی مبادله کریپتو با این سیستم را آموزش می‌بینید.

اکسچنج غیرمتمرکز OKX چیست؟

OKX DEX یک اکسچنج غیرمتمرکز و تجمیع کننده پل بین زنجیره‌ای است که با هدف پرداختن به مشکلات مختلف ناشی از ادغام قیمت‌ها از بیش از 100 اکسچنج غیرمتمرکز طراحی شده است. بیشتر از 100 هزار توکن روی بیش از 10 بلاک چین پیاده سازی شده و حالا کاربران گزینه‌های زیادی در اختیار دارند. OKX DEX با استفاده از الگوریتم مسیریابی X، بهترین قیمت‌ها را از بین چندین اکسچنج غیرمتمرکز مختلف پیدا می‌کند. این سیستم، قیمت‌های ارایه دهندگان نقدینگی (LP) را با بهترین استخرهای نقدینگی مقایسه کرده و برای رساندن تریدرها به بهترین حالت معامله، ویژگی‌هایی مثل قیمت، اسلیپیج و کارمزدهای شبکه را در نظر می‌گیرد.

ویژگی‌های کلیدی OKX DEX

OKX DEX یکسری ویژگی و قابلیت جذاب دارد، از جمله:

ارایه قیمت‌های بهینه: OKX DEX در 60 درصد مواقع نسبت به سایر اکسچنج‌های غیرمتمرکز نرخ‌های بهتری ارایه می‌دهد و نیاز به صرف زمان برای مقایسه قیمت‌ها را از بین می‌برد.

امنیت پیشرفته: تکنولوژی امنیتی اختصاصی OKX، قابلیت تشخیص قیمت‌های معاملاتی نامناسب، توکن‌های جعلی، راگ پول و نرخ سوزاندن بالا را دارد. همچنین، این سیستم با Flash Bot ادغام شده که برای اجتناب از بالا بودن maximal extraction value (حداکثر ارزش استخراج یا به اختصار MEV)، تراکنش‌ها را خصوصی نگه می‌دارد.

معاملات بین زنجیره‌ای: کاربران می‌توانند روی بیشتر از 10 بلاک چین معامله انجام دهند؛ در نتیجه تنوع معاملات در این پلتفرم زیاد است.

مبادله توکن‌ها در OKX DEX چگونه انجام می‌شود؟

مبادله درون زنجیره‌ای، شامل تعویض ارزهای دیجیتال در یک شبکه بلاک چین است که در آن توکن‌های ارسالی و دریافتی هر دو روی یک شبکه قرار دارند. مبادلات بین زنجیره‌ای، شامل تعویض ارزهای دیجیتال بین بلاک چین‌های مختلف است که در آن توکنی که شما ارسال می‌کنید در یک شبکه خاص قرار داشته و توکن دریافتی شما در شبکه‌ای دیگر قرار دارد. OKX DEX امکان اجرای مبادلات درون زنجیره‌ای و بین زنجیره‌ای را با الگوریتم مسیریابی X خاص خودش فراهم می‌کند که بهترین نرخ ممکن را در اکسچنج‌های غیرمتمرکز پیدا می‌کند. این الگوریتم، شما را به بیشتر از 20 شبکه و 400 اکسچنج غیرمتمرکز وصل کرده و به شما امکان می‌دهد که به 210 هزار ارز دیجیتال مختلف در یک مکان دسترسی پیدا کنید.

همچنین، این الگوریتم قیمت‌ها را از تأمین کنندگان نقدینگی مختلف دریافت و مقایسه کرده و بهترین قیمت‌ها را با در نظر گرفتن کارمزد شبکه، اسلیپیج و غیره در اختیار شما قرار می‌دهد.

OKX از پل‌های بین زنجیره‌ای به عنوان مسیر بهینه برای مبادلات درون زنجیره‌ای استفاده می‌کند.

چرا برای سواپ در تنجم اکسپرس از OKX استفاده کنیم؟

اکسچنج غیرمتمرکز OKX فرصت دیگری برای مبادله ارزهای دیجیتال بین شبکه‌های مختلف از طریق تنجم در اختیار شما قرار می‌دهد. ماهیت غیرمتمرکز این اکسچنج باعث شده که کاربران تنجم نیازی به طی کردن مراحل KYC یا AML نداشته باشند.

با ادغام این اکسچنج در تنجم اکسپرس، حالا کاربران تنجم به تعداد زیادی اکسچنج و 1504 توکن جدید برای مبادله دسترسی دارند. با این سیستم، می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را در بلاک چین‌های مختلف، با کمترین اسلیپیج و بهترین نرخ مبادله کنید.

چگونه در والت تنجم با OKX سواپ انجام دهیم؟

برای مبادله توکن‌های مختلف از طریق OKX در والت تنجم، مراحل زیر را طی کنید:

به اپلیکیشن تنجم بروید.

صفحه یک توکن مثل USDT را باز کرده و روی Swap ضربه بزنید.

نوع دارایی مورد نظر مثل AVAX و مبلغ مبادله را وارد کنید. تنجم اکسپرس، به صورت خودکار بهترین ارایه دهنده را به شما نشان می‌دهد.

برای دیدن همه ارایه دهنده‌ها و نرخ‌های آنها، روی ارایه دهنده نمایش داده شده ضربه بزنید.

از فهرست ارایه دهنده‌ها، OKX DEX/Bridge را انتخاب کرده و روی Give Permission ضربه بزنید تا OKX اجازه دسترسی به توکن‌های شما را برای اجرای تراکنش کسب کند.

می‌توانید این مجوز را برای تراکنش فعلی یا کل توکن‌های خودتان بدهید. هر زمان که به یک قرارداد هوشمند اجازه می‌دهید که از توکن‌های شما استفاده کند، باید کارمزد شبکه را پرداخت کنید.

برای تأیید اجرای تراکنش، روی Approve ضربه بزنید.

برای انتخاب کمیسیون، روی Network fee ضربه بزنید. توصیه می‌کنیم که از کارمزد توصیه شده استفاده کنید.

روی Swap ضربه زده و کد دسترسی را وارد کنید.

برای تأیید تراکنش، کارت تنجم یا حلقه خودتان را اسکن کنید.

برای خروج از پنجره تراکنش روی Close ضربه بزنید.

پس از تکمیل تراکنش، توکن مبادله شده (در اینجا AVAX) به حساب شما واریز می‌شود.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، جردن، نبش خیابان صانعی، برج امیرپرویز ، طبقه 6
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن