مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

معرفی نود اعتبارسنج لجر و امکانات آن

نکات کلیدی:

  • استیکینگ یکی از محبوب ترین کاربردهای ارزهای دیجیتال است که با استفاده از آن می‌توانید با ارزهای دیجیتالتان درآمد ثابت به دست آورید.
  • تجربیات استیکینگ شما به والتی که از آن استفاده می‌کنید و اعتبارسنج مورد انتخاب شما بستگی دارد - که قابل اعتماد بودن آنها ضروری است.
  • با وجود نود اعتبارسنج لجر می‌توانید با اطمینان خاطر کامل و با امنیت والت خودتان، از طریق اینترفیسی آشنا، اعتبارسنجی را انجام دهید.
  • چه نگهدارنده ارز دیجیتال باشید و چه تریدر، در هر صورت ایده کسب درآمد بدون فعالیت زیاد جذاب به نظر می‌رسد. در این مطلب به شما خواهیم گفت که نود اعتبارسنج لجر چگونه می‌تواند به رشد و افزایش ارزهای دیجیتال شما کمک کند.

یکی از جذاب ترین قابلیت‌های دنیای دیفای، امکان درآمدزایی بدون نیاز به درآمد زیاد است. با امکانات مختلفی مثل استخرهای نقدینگی و پروتکل‌های وام دهی، کاربران برای رشد و افزایش موجودی خودشان فقط با کمی اطلاعات و صبوری، هزاران گزینه در اختیار دارند.

اگر شما هم به این سبک درآمدزایی علاقه دارید با ما همراه باشید چون با راه اندازی نوع اعتبارسنج استیکینگ لجر، می‌توانید با کمی تلاش و با بهره مندی از امنیت این والت سخت‌افزاری، فرایند استیکینگ را انجام دهید.

استیکینگ چگونه انجام می‌شود؟

برای آشنایی با فرایند استیکینگ، لازم است که با اجزاء و مراحل مختلف آن آشنا باشید.

اثبات سهام چیست؟

شبکه‌هایی که امکان استیک کردن ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کنند، از مکانیزمی به نام اثبات سهام استفاده می‌کنند. در این مکانیزم، شبکه توسط اعتبارسنج‌هایی که تراکنش‌های جدید را پردازش می‌کنند، اداره می‌شود. این افراد اطمینان حاصل می‌کنند که تراکنش‌های جدید درست و دقیق هستند و آنها را به بلاک‌چین اضافه می‌کنند.

به این دلیل به این مکانیزم اثبات سهام گفته می‌شود که برای تبدیل شدن به نود اعتبارسنج، فرد باید تعداد قابل توجهی از کوین‌های بومی شبکه را استیک (گروگذاری کند) که این فرایند باعث قفل شدن کوین‌ها در شبکه می‌شود. قفل شدن کوین‌ها در شبکه به اعتبارسنج‌ها انگیزه می‌دهد که در حفظ امنیت شبکه تلاش کنند و بلاک‌های تراکنش را به درستی پردازش کنند. آنها در قبال انجام این کار، از شبکه پاداش می‌گیرند.

آیا همه می‌توانند اعتبارسنج شوند؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، نودهای اعتبارسنج باید تعداد زیادی کوین در شبکه مربوطه قفل کنند. مثلاً در شبکه اتریوم، میزان توکنی که اعتبارسنج‌ها باید قفل کنند با نرخ فعلی اتر 111 هزار دلار ارزش دارد و این یعنی برای خیلی از افراد تبدیل شدن به نود اعتبارسنج ممکن نیست.

سرویس‌های استیکینگ برای حل این مشکل طراحی شده اند. این سرویس‌ها، نودهای اعتبارسنجی هستند که کار تأمین مبلغ لازم برای استیکینگ را جمع سپاری می‌کنند. در نتیجه افرادی با موجودی کمتر هم می‌توانند اعتبارسنج شده و از ارزهای دیجیتال خودشان درآمد کسب کنند.

خطرات استیکینگ

استیکینگ هم مثل هر فرصتی با وجود مزایای مختلف، باعث ایجاد ریسک‌هایی می‌شود بنابراین برای فعالیت در این حوزه ضروری است که با این خطرات آشنا باشید.

زمانی که کوین‌های خودتان را استیک می‌کنید، در واقع موافقت می‌کنید که مقدار مشخصی از ارزهای دیجیتال شما در پروتکل شبکه قفل شود تا در ازای آن درآمد کسب کنید پس باید با شرایط این کار آشنا باشید. دو فاکتور مهمی که در تعیین ریسک این کار نقش دارند، والت مورد استفاده و نود اعتبارسنجی که استیکینگ را با آن انجام می‌دهید هستند که در ادامه آنها را دقیق تر بررسی می‌کنیم.

والت استیکینگ شما

می‌توانید کوین‌های خودتان را به روش‌های مختلف استیک کنید از جمله از طریق یک اکسچنج کریپتو یا یک پلتفرم خاص با استفاده از والت خصوصی خودتان.

  • اکسچنج کریپتو

گرچه استیک کردن از طریق اکسچنج‌های کریپتو برای کاربران راحت تر است اما این روش هزینه‌های خاصی دارد: در این روش ممکن است خود اکسچنج کلیدهای خصوصی شما را مدیریت کند و این یعنی ارزهای دیجیتال شما در حقیقت متعلق به خودتان نیستند. اگر اکسچنج مورد نظر هک شده یا سانسور، مسدود یا ورشکسته شود، ممکن است کوین‌های شما هم برای همیشه از دست بروند.

علت اصلی اینکه خیلی از افراد ارزهای دیجیتالشان را از والت اکسچنج خارج می‌کند، افزایش سطح امنیت و در اختیار داشتن کنترل و مالکیت آنهاست. بنابراین، استفاده از یک اکسچنج - و والت مربوطه - برای استیک کردن ارزهای دیجیتال، یعنی شما ریسک دسترسی شخصی دیگر به ارزهای دیجیتال خودتان را قبول کرده اید.

بعلاوه، در صورت انتخاب والت اکسچنج، خود اکسچنج می‌تواند نود اعتبارسنج را انتخاب کند. در ادامه مطلب بیشتر به این نکته می‌پردازیم.

  • والت نرم

به غیر از والت اکسچنج، گزینه‌های دیگری هم وجود دارند مثلاً می‌توانید با استفاده از یک والت گرم (نرم‌افزاری) استیکینگ را انجام دهید. مزیت این روش این است که شما کنترل کامل کلیدهای خصوصی خودتان را در اختیار دارید در نتیجه مالکیت کامل دارایی‌های شما در اختیار خود شما قرار دارد حتی پس از استیک کردن.

اما مثل هر والت نرم‌افزاری، در این زمینه هم امنیت یک چالش کلیدی محسوب می‌شود. با توجه به اتصال والت شما به اینترنت، این والت در برابر بدافزارها و هک آسیب پذیر است در نتیجه نمی‌تواند امنیت کلیدهای خصوصی را تضمین دهد. تنها روش اطمینان از ایمن بودن موجودی، استفاده از یک والت آفلاین است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نود اعتبارسنج

موضوع کلیدی بعدی در استیکینگ، نود اعتبارسنجی است که از آن استفاده می‌کنید.

در نهایت، وقتی کوین‌های خودتان را استیک می‌کنید، یک نود اعتبارسنج را انتخاب کرده و به او اعتماد می‌کنید که رفتاری درست داشته باشد.

اما اگر این نود رفتار بدی از خود بروز دهد - مثلاً برای مدت زیادی آفلاین باشد - شبکه به صورت خودکار مقداری از کوین‌های استیک شده او را کسر می‌کند تا این نودها انگیزه و دلیلی برای رفتار درست داشته باشند. در این شرایط کوین‌های شما هم کسر می‌شوند.

بنابراین، پیدا کردن اعتبارسنجی قابل اطمینان نقش مهمی در فرایند استیکینگ دارد؛ کاری که در دنیای بزرگ و پیچیده دیفای می‌تواند سخت باشد.

تا اینجای مطلب با کلیات استیکینگ آشنا شدید و حالا به مهم ترین بخش این مطلب می‌پردازیم: نود اعتبارسنج لجر چیست و چه امکاناتی دارد؟

چرا استیکینگ را با نود اعتبارسنج لجر انجام دهیم؟

همانطور که در جریان هستید، والت و نود اعتبارسنج انتخابی شما نقش مهمی در تعریف تجربیات استیکینگ شما دارند و با لجر می‌توانید از هر دوی این جنبه‌ها مطمئن باشید.

امنیت کامل

با استفاده از قابلیت استیکینگ در اینترفیس لجر لایو می‌توانید کوین‌های خودتان را با امنیت والت سخت‌افزاری استیک کنید در نتیجه ریسک ناشی از ذخیره کلیدها به روش آنلاین شما را تهدید نمی‌کند. شما کنترل کامل کوین‌های خودتان را در اختیار خواهید داشت - حتی زمانی که کوین‌ها استیک شده باشند - و کلیدهای خصوصی شما به صورت آفلاین نگه داشته می‌شوند.

امکان انتخاب یک اعتبارسنج امن توسط خود شما

همانطور که در جریان هستید، با اینکه استیکینگ روش خیلی خوبی برای کسب درآمد به صورت غیرفعال است اما ریسک‌های خاصی به همراه دارد - در واقع شما به یک نود اعتبارسنج اطمینان می‌کنید که فعالیت خود را حفظ کند. با توجه به اینکه اطمینان نقش مهمی در این تعامل دارد، حتماً باید اعتبارسنجی را انتخاب کنید که به او مطمئن هستید.

با نود اعتبارسنج لجر می‌توانید کوین‌های خودتان را با اطمینان خاطر کامل استیک کنید و فقط برای دریافت پاداش به سیستم سربزنید.

راحتی استفاده

می‌توانید از طریق لیست استیکینگ لجر لایو نود اعتبارسنج لجر را پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنید تا از طریق اکوسیستمی که از قبل با آن آشنایی داشتید، درآمد کسب کنید.

با استفاده از این قابلیت لجر، حالا رشد دارایی‌های دیجیتال به همراه حفظ امنیت آنها از همیشه راحت تر شده است.

استیکینگ را با یک نود مطمئن انجام دهید

کل فلسفه درآمدزایی به روش غیرفعال این است که کوین‌های شما بدون نیاز به درگیری و فعالیت زیاد، دائماً در حال رشد باشند و با استفاده از نود اعتبارسنج لجر می‌توانید به این هدف برسید.

با کمک نود اعتبارسنج لجر می‌توانید در امنیت کامل از امکانات جدید اکوسیستم کریپتو استفاده کنید.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01