مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

معرفی انواع ادغام‌های لجر

نکات کلیدی

  • هدف لجر این است که برای کاربران، بهترین پلتفرم برای گشتن در وب 3 و برای توسعه دهندگان بهترین پلتفرم ساختن اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را ایجاد کند - این کار از طریق ادغام‌هایی انجام شده که بخش‌های مختلف این سیستم را به روزرسانی می‌کنند.
  • میان‌افزار لجر به صورت پیوسته تست و اصلاح می‌شود تا این دستگاه‌های سخت‌افزاری بهترین سطح امنیت و ضد دستکاری بودن را برای کاربران فراهم کنند.
  • لجرلایو پلتفرمی است که راهی برای مدیریت ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دائماً در حال توسعه و ارایه گزینه‌های جدید است.
  • بخش Discover درگاهی برای تعامل امن با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است و دائماً اپلیکیشن‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود.

هدف وجودی لجر، ایجاد بیشترین سطح امنیت برای ارزهای دیجیتال است اما انجام این کار در دنیای رو به توسعه وب 3 مستلزم این است که لجر عملکردی فراتر از یک والت ساده داشته باشد. بعلاوه، باید اکوسیستمی ساخته شود که استفاده از آن راحت بوده، دائماً قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شود و توسعه دهندگان بتوانند از آن استفاده کنند.

برای رسیدگی به این نیازها، امکانات اکوسیستم لجر فراتر از یک دستگاه سخت‌افزاری ساده است و شامل یک رابط کاربری و اکوسیستمی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است که بر روی پایه‌های امنیتی لجر ساخته شده است. این سه عنصر در کنار هم علاوه بر ایجاد امنیت، اکوسیستمی متشکل از گزینه‌های مختلف ایجاد می‌کنند که دائماً بروز رسانی شده و کوین‌ها، اپلیکیشن‌ها و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شوند.

این امکانات جدید از طریق "ادغام‌ها" به سیستم لجر اضافه می‌شوند؛ در این مطلب به بررسی انواع ادغام می‌پردازیم تا با طرز کار این سیستم و دلیل امنیت بسیار زیاد آن آشنا شوید.

سه بخش، سه نوع ادغام

چند سطح ادغام در اکوسیستم لجر وجود دارد که امکان تعامل و ارتباط اجزای مختلف آن با وب 3 را فراهم می‌کنند. با این ادغام‌ها، امکان بروزرسانی اجزای مختلف فراهم می‌شود از جمله:

  • خود دستگاه سخت‌افزاری (که راهکاری برای ذخیره ارزهای دیجیتال به صورت امن در یک فضای آفلاین است)؛
  • لجر لایو و امکانات آن (فضایی برای مدیریت ارزهای دیجیتال و توکن‌های تعویض ناپذیر به صورت مستقیم از طریق کامپیوتر یا گوشی هوشمند)؛
  • کاتالوگ اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (که راهی برای دسترسی به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، پلتفرم‌های غیرمتمرکز و وب 3 به صورت امن و راحت است).

برای بهره برداری از همه فرصت‌های موجود در اکوسیستم لجر، باید با این دسته بندی‌ها، طرز کار آنها و تأثیر و کاربردشان آشنا باشید.

1. میان‌افزار: ادغام‌های مخصوص دستگاه سخت‌افزاری

والت‌های سخت‌افزاری لجر از اپلیکیشن و میان‌افزار برای مدیریت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند که این موضوع دو جنبه دارد.

اولا، توانایی به روزرسانی پیوسته نرم‌افزار دستگاه به حفظ امنیت ارزهای دیجیتال شما کمک می‌کند. لجر، تیمی از کارشناسان امنیتی دارد که دائماً دستگاه‌ها و محصولات این شرکت را بررسی کرده و مشکلات و آسیب پذیری‌های احتمالی آنها را شناسایی و رفع می‌کنند. سپس اصلاحات لازم از طریق آپدیت میان‌افزار پیاده سازی می‌شود در نتیجه این آپدیت‌ها نقش مهمی در زیرساخت امنیتی لجر دارند.

اما به روزرسانی میان‌افزار دلیل دیگری هم دارد: این به روزرسانی‌ها امکان پشتیبانی از کوین‌ها و توکن‌های جدید را توسط دستگاه‌های لجر فراهم می‌کنند تا بتوانید صرف نظر از بلاک‌چین مورد استفاده، کلیدهای خصوصی خودتان را به روش امن و آفلاین ذخیره کنید. مثلاً اگر آپدیت میان‌افزار لجر نبود، امکان خرید ارزهایی مثل کاردانو وجود نداشت.

پس در مجموع، آپدیت میان‌افزار دستگاه لجر امکان تغییر و تکامل آن را همگام با اکوسیستم وب 3 و دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌کند و این اطمینان را فراهم می‌کند که دستگاه شما کاملاً در برابر تهدیدات دیجیتال ایمن است.

2. ادغام اپلیکیشن‌ها: بهبود تجربیات کار با لجر لایو

لجر نانو سخت‌افزاری است که کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین و امن نگهداری می‌کند اما لجر لایو اینترفیسی است که امنیت و راحتی استفاده در آن ترکیب شده اند. به غیر از ذخیره کلیدها به صورت آفلاین، لجر لایو با انجام کارهای زیر تجربیات کاربری مطلوبی برای شما ایجاد می‌کند:

  • فراهم کردن امکان تصویرسازی از پورتفولیو (مثل ارزهای دیجیتال، توکن‌های تعویض ناپذیر و هر توکن دیجیتالی که در والت شما موجود است).
  • مدیریت روان و آسان ارزهای دیجیتال از طریق اینترفیس طراحی شده برای کامپیوتر یا گوشی (البته با تأیید تراکنش‌ها از طریق دستگاه).

با لجر لایو می‌توانید بیشتر از 1800 کوین و دارایی دیجیتال را مدیریت کنید. پلتفرم اپلیکیشن لجر لایو با دستگاه نانو ادغام شده و یک درگاه امن برای دسترسی به اکوسیستم کریپتو فراهم کرده است. زمانی که بلاک‌چینی در لجر لایو ادغام شود، امکان پشتیبانی از آن در دستگاه لجر فراهم شده در نتیجه می‌توانید در اینترفیس لجر تصویری از آن در کنار سایر دارایی‌های خودتان ببینید.

پس در مجموع، ادغام‌های لجر لایو امکان پشتیبانی از شبکه‌ها و بلاک‌چین‌های جدید و مصورسازی از دارایی‌های دیجیتال شما در این بلاک‌چین‌ها را فراهم می‌کند.

3. ادغام‌های کاتالوگ اپلیکیشن: درگاهی امن برای دسترسی به وب 3

وب 3 یک فضای رو به پیشرفت و توسعه با فرصت‌هایی بی نظیر است اما این فضای جدید بر اساس قراردادهای هوشمند ساخته شده و حتماً در جریان هستید که این قراردادها با ریسک‌های امنیتی خاصی همراه هستند.

نگرانی اصلی، امضای کورکورانه است که در آن شما باید تراکنش‌ها را بدون مشاهده اطلاعات کامل قرارداد هوشمندی که با آن کار می‌کنید، تأیید کنید. بدون وجود چنین شفافیتی شما دو گزینه دارید: یا انتخاب‌های خودتان در دنیای وب 3 را محدود کنید و از امکانات جدیدی که در اختیار شما قرار می‌دهند بی بهره شوید یا اینکه بدون خواندن محتوای قرارداد آن را امضا کنید.

اما لجر برای این مشکل یک راه حل ایجاد کرده است. اپ کاتالوگ لجر لایو شامل مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است که در اکوسیستم لجر ادغام شده است. این یعنی حالا همه تراکنش‌های کاربران با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز شفاف خواهند بود - جزئیات کامل قرارداد هوشمند در صفحه نمایش لجر نانو مشخص می‌شود.

این بخش دائماً در حال توسعه است و بهترین و جدیدترین اپلیکیشن‌های وب 3 به آن اضافه می‌شود. به این ترتیب توسعه دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های خودشان را در اکوسیستم لجر بسازند تا به امن ترین روش ممکن به طیف وسیع مخاطبان لجر دسترسی پیدا کنند. مخاطبان هم یک درگاه امن برای دسترسی به وب 3 در اختیار خواهند داشت.

ادغام‌های لجر: راهکاری برای رشد لجر همگام با وب 3

در ساده ترین حالت ممکن، کاربران لجر نانو از قابلیت ذخیره امن کلیدهای خصوصی خودشان به روش آفلاین بهره مند می‌شوند اما به غیر از آن، این دستگاه دائماً رو به پیشرفت و بهبود است. این آپگریدها منجر به اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از ارزهای جدید و تجربیات کاربری روان شده و اکوسیستم Discover را به آن اضافه کرده اند که کاربران در آن می‌توانند به صورت امن از امکانات وب 3 استفاده کنند.

اگر به دنبال اکوسیستمی امن هستید که دائماً رو به پیشرفت و توسعه باشد و دنیای جذاب وب 3 را در دسترس شما قرار دهد، لجر برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01