مقالات

جستجو در مقالات

ورود کاربران ویژه

بنر ارز مدرن 1

learn1

بنر ارز مدرن 3

چگونه شیبا Shiba را در والت لجر نانو ذخیره کنیم؟

می توانید با استفاده از والت سخت‌افزاری لجر به همراه یک اپلیکیشن خاص، به راحتی و در امنیت کامل ارزهای دیجیتال خودتان را ذخیره کرده و در عین حال به سرویس‌های مهم دسترسی داشته باشید.

یک دستگاه لجر قابلیت مدیریت بیشتر از 1800 ارز دیجیتال مختلف را دارد بنابراین ذخیره شیبا اینو روی والت لجر نانو کار راحتی است. در لجر نانو برای ذخیره کلیدهای خصوصی از ایمن ترین نوع نیمه‌هادی – یک عنصر امن – استفاده شده است.

چگونه شیبا اینو را در والت لجر نانو ذخیره کنیم

نکات کلیدی

والت لجر یکی از بهترین والت‌های موجود است و بهترین گزینه برای ذخیره شیبا اینو محسوب می‌شود.

والت لجر از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و قابلیت ذخیره چندین ارز دیجیتال به صورت همزمان را دارد.

این والت طوری طراحی شده که در برابر پیچیده ترین حملات هم مقاومت داشته باشد و با وجود این تراشه تأیید شده، کلیدهای خصوصی شما هرگز دستگاه را ترک نمی کنند و این یعنی فقط خود شما به آنها دسترسی دارید.

والت سخت‌افزاری لجر اولین و تنها والت دارای مجوز در بازار است.

بعلاوه، والت‌های لجر تنها والت‌های سخت‌افزاری هستند که سیستم عامل مخصوصی (BOLOS) برای حفاظت از دستگاه در برابر دسترسی‌های مخرب داشته و اپلیکیشن‌ها را از هم تفکیک می‌کنند.

در حال حاضر دو نوع والت لجر وجود دارد که سطح امنیت آنها برای ذخیره ارزهای دیجیتال یکسان است بنابراین می‌توانید با اطمینان کامل، بر اساس نیاز خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

لجر نانو اس ایمن ترین راهکار برای خرید و ذخیره ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. این والت، امن ترین والت سخت‌افزاری موجود در جهان است و به دوام و پایداری شناخته شده است.

می توانید با نصب سه تا شش نرم‌افزار ارزهای دیجیتال دلخواه خودتان مثل شیبا اینو را حفاظت و مدیریت کنید.

لجر نانو ایکس هم به عنوان یکی از بهترین والت‌ها در صنعت کریپتو شناخته شده که می‌توانید ارزهای دیجیتال را به صورت امن و راحت در آن ذخیره کنید.

این والت پیشرفته ترین والت سخت‌افزاری جهان و مجهز به امکاناتی مثل بلوتوث است که با استفاده از آنها می‌توانید هر مکان و هر زمانی با گوشی هوشمند معامله انجام دهید.

با توجه به اینکه در حال حاضر تا 100 اپلیکیشن روی لجر نانو ایکس بارگذاری شده، می‌توانید با این والت به صورت امن از آنها استفاده کنید. برای راحتی بیشتر، این گجت یک صفحه نمایش بزرگتر و طراحی ارگونومیک بهتری دارد.

وقتی با والت سخت‌افزاری لجر کار کنید متوجه خواهید شد که این والت قابلیت‌هایی فراتر از ذخیره و حفاظت کردن از دارایی‌های شما دارد و دنیایی از خدمات مهم در حوزه کریپتو را به روی شما باز می‌کند.

اگر قبلاً ارزهای دیجیتال مثل شیبا اینو را خریداری کرده اید، باید با مزایا و معایب آنها نسبت به ارزهای سنتی آشنا باشید. یکی از مهم ترین معایب ارزهای دیجیتال این است که می‌توانند هدف جذابی برای هکرها و سایر تهدیدات سایبری باشند.

والت لجر ارزهای دیجیتال را در خود ذخیره نمی کند اما بهترین ابزار برای حفاظت از کلیدهای مهم ارزهای دیجیتال در برابر هکرها و سایر تهدیدات خارجی و همچنین پیشگیری از فراموشی آنها است.

به جای ذخیره کلیدها روی گوشی یا کامپیوتر که هکرها و افراد کنجکاو می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، لجر نانو کلیدهای خصوصی شما را به صورت امن و آفلاین ذخیره می‌کند و می‌توانید آن را همه جا همراه خودتان داشته باشید تا فقط خود شما امکان دسترسی به این والت را داشته باشید.

لجر نانو S برای افرادی که تازه وارد دنیای کریپتو شده اند، بسیار مناسب است. استفاده از این والت در ترکیب با اپلیکیشن موبایلی لجر لایو، بهترین روش برای حفاظت، خرید و افزایش موجودی ارز دیجیتال خودتان مثل شیبا اینو است.

لجر از اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند مثل شیبا اینو، بیت‌کوین، اتریوم، XRP، بیت‌کوین کش، استلار، EOS و غیره.

کاربران می‌توانند با لجر نانو S همزمان تا سه ارز دیجیتال مختلف را مدیریت کنند و مطمئن باشند که موجودی آنها در امنیت کامل بوده و فقط خودشان امکان دسترسی به آن را دارند.

با اپلیکیشن لجر لایو، تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به صورت شبانه روزی تراکنش‌های بین المللی اجرا کنید.

اگر یک سرمایه گذار مجرب و به دنبال یک سخت‌افزار پیچیده تر هستید، احتمالاً لجر نانو ایکس برای شما جذاب تر است.

نانو ایکس هم به اندازه نانو S امنیت دارد اما امکانات بیشتری مثل قابلیت اتصال بلوتوث، صفحه نمایش بزرگتر و فضای ذخیره بیشتر دارد.

بر خلاف نانو S که حداکثر سه ارز دیجیتال ذخیره می‌کند، نانو X قابلیت ذخیره حداکثر 100 ارز دیجیتال را دارد و کنترل کامل پورتفولیوی ارزهای دیجیتالتان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر سرمایه گذاری مجرب هستید و به دنبال روشی امن تر، بهتر و راحت تر برای نگه داشتن ارزهای دیجیتالتان هستید، قطعاً لجر نانو X 119 دلاری گزینه خیلی خوبی برای شماست.

بدون شک والت لجر نانو S یا X بهترین روش برای نگه داری از ارزهای دیجیتال و همراه داشتن آنها است.

سوالات پرتکرار

1. آیا لجر از شیبا اینو پشتیبانی می‌کند؟

امکان ذخیره و ارسال شیبا اینو و انواع ارزهای دیجیتال دیگر با استفاده از والت لجر وجود دارد.

2. با لجر نانو S چه میزان ارز دیجیتال می‌توان ذخیره کرد؟

می توانید بیش از 1100 کوین و توکن در لجر نانو S ذخیره کنید که خود لجر از 23 عدد از آنها پشتیبانی می‌کند و مابقی از طریق نصب اپلیکیشن‌های شخص ثالث قابل استفاده هستند.

3. آیا ممکن است لجر ارزهای دیجیتال شما را سرقت کند؟

خیر! لجر امکان انجام این کار را ندارد اما باز هم باید بسیار مراقب باشید چون کلاهبرداران همیشه شما را تحت نظر داشته و سعی می‌کنند با کارهای مختلف مثل جعل سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها کاربران را فریب دهند.

صحبت‌های پایانی

می توانید ارزهای دیجیتال خودتان مثل شیبا اینو را در والت لجر ذخیره کنید چون علاوه بر داشتن مکانیزم‌های امنیتی روز، امکان دسترسی راحت به ارزهای دیجیتال مختلف به روش امن را برای کاربران فراهم می‌کند. برای اینکار تنها کافی است آدرس کیف پول اتریوم ETH خود را پیدا کنید و Shiba را تحت شبکه ERC20 به ولت لجر ارسال کنید و اگر ارسال کننده از شبکه Binance Smart Chain  یا BEP20 پشتیبانی می کند آدرس ولت Binance Smart Chain را از ولت لجر پیدا کرده و به این آدرس نیز می توانید Shiba خود را در لجر دریافت کنید.

تماس با ما

آدرس آدرس 1 : تهران، جردن، خیابان تندیس، پلاک 34، واحد 6
آدرس آدرس 2  : تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری ، خیابان ابن سینا
 
تلفن تلفن واحد فروش : 26230198
پاسخگویی ساعات پاسخگویی : روزهای غیرتعطیل از 9 صبح الی 17 عصر
 امکان مراجعه حضوری نیست حتما برای مراجعه حضوری از قبل هماهنگ بفرمایید
telegram 32 جهت پشتیبانی فنی تنها در تلگرام پیام دهید .

ما را دنبال کنید

کانال تلگرام
اینستاگرام 
کانال آپارات 
 
تمامی حقوق مادی و معنوی برای ارز مدرن محفوظ می باشد.

طراحی سایت : ایران مدرن

image01